ZX1.8i Furio (Schade) Sloopmeeting???
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 01 oktober 2004 07:18 PM

Gompy heeft een Schade 1.8i Furio gespot voor € 350 in Den Haag.
Zie http://www.citroen-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=705&start=45

en

ZX1.8i Furio op Speurders.nl

In overleg met Gompy heb ik besloten om dit keer een Sloop meeting te organiseren indien er voldoende belangstelling is.
Het plan is om de auto in Den Haag op te halen en hier in Rotterdam te strippen op het Industrie terrein vlakbij de Sloperijen in Rotterdam-Alexandrium. Tenzij iemand een goed adres in Den Haag weet om die ZX te slopen en achter te vlakbij een sloperij of laten ophalen door een sloper.

Ik heb de eigenaar van deze ZX gebeld en heb de volgende extra gegevens:

Motor heeft 250.000 km gelopen
Bouwjaar 1993
Auto is voorzien van CV
Volcane Velgen
Het interrieur schijnt redelijk netjes te zijn.
Hij heeft nog wat extra onderdelen liggen zoals een Brandstofpomp die we erbij krijgen.

De prijs is € 350, de eigenaar wil er niets vanaf doen helaas.

Gompy heeft interesse voor de Deurpanelen met elektrische ramen en CV (ook achterklep CV)
Ik zelf heb interesse voor de voor-stoelen en elektrische spiegels.

Degenen die interesse hebben svp hieronder in dit topic laten weten of je wil meedoen en waar je interesse in heb en de max. prijs waarvoor je mee wil doen.

Ik zelf heb als doel gesteld €50, dus min. 7 mensen die dus ook echt komen als ze zich opgeven.

Mocht je me tel. willen bereiken voor vragen, mijn nummer vind je in de topic van de Hulptroepen.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 01 oktober 2004 10:47 PM
  [ # 1 ]

Zou ik eventueel mee mogen om te kijken ? Ik heb geen ZX, dus heb niets aan onderdelen.

Het lijkt me n.l. wel leuk even te kijken.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 oktober 2004 01:18 AM
  [ # 2 ]

Geen probleem, iedereen die wil komen kijken of helpen met strippen is welkom Wink

Profiel  
 
zx19d
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 261
Geregistreerd: 14-03-2004

Gepost: 02 oktober 2004 01:44 AM
  [ # 3 ]

Jammer dat ZX14I de stoelen wil ik had nl wel bij het hele interieur belang.

Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 02 oktober 2004 03:39 AM
  [ # 4 ]
zx19d schreef:

Jammer dat ZX14I de stoelen wil ik had nl wel bij het hele interieur belang.

gij zoekt een sport interieurtje ? das mooi om te weten. ben zelf opzioek naar een velours geval en dan komt dat van mij vrij, zal het even onthouden Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 oktober 2004 03:52 AM
  [ # 5 ]

Ik zou ook wel het hele interrieur willen, maar Gompy heeft interesse in de deurpanelen ivm. de elektrische ramen. Elektrische ramen hebben nog geen prioriteit bij mij, de voor stoelen wel. Ik ga eens kijken of ik komende week eens langs kan gaan bij die kerel om het interrieur eens te bekijken. Volgens hem ziet het er netjes uit, maar ja 250.000 km is veel, en ik moet absoluut een rookvrij interrieur hebben.

Vergeten te melden dat deze ZX is niet per direct beschikbaar is, hij is op zoek naar een Xantia Diesel en zodra deze gevonden is komt deze ZX vrij.
Hij heeft mijn telnr. en belt mij zodra de auto vrijkomt.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 02 oktober 2004 04:11 AM
  [ # 6 ]

ZX14, doe gewoon eens een bod van 250 ofzo… De schade aan dat ding, verbaast me dat hij nog rijd, is behoorlijk… Die wagen gaat dus of naar de sloop en daar krijgt hij zeker geen 350 of aan onderdelen op en daar is die furio niet bijzonder genoeg voor om 350 op te brengen….

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 oktober 2004 06:18 AM
  [ # 7 ]

Hij zei tegen mij dat hij al klanten had voor diverse onderdelen toen ik vroeg of € 350 de vaste prijs is die hij wilde hebben. Hij doelde dus op het feit dat hij wellicht al € 350 aan onderdelen verkoop binnen kan halen, maar dat hij de wagen liever heel verkoopt ipv zelf te gaan strippen Rolling Eyes

De schade is inderdaad behoorlijk, maar volgens hem is de wielophanging, stuurinrichting en motor niet beschadigd.

Maar voor € 250 wil ik deze ZX best met 2 of 3 man kopen, dan pluk ik meer dan alleen de stoelen eruit om over te zetten in mijn Reflex.

Zodra de speurders site weer voorruit te branden is doe ik een bod van €250.

PS: Zou deze ZX ook stuurbekrachteging hebben?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 02 oktober 2004 10:03 PM
  [ # 8 ]

zou kunnen hoor die stuurbekrachtiging. persoonlijk zou ik er echter niet aan beginnen om dat over te zetten. te veel aanpassingen nodig. je moet dan ook de riemen aanpassen om de pomp aan te drijven.

Is net iets als ABS, dat kon ik ook over nemen van die water zx maar begin er niet aan…

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 02 oktober 2004 10:37 PM
  [ # 9 ]

Ik heb ook nog wat spullen nodig, maar weet nog niet of die ook op die 1.8 furio zitten en goed zijn en op mijn auto passen
Complete carter ontluchting (die rubber buizen onder de kap)
Radiator
Motor achterruit wisser en motor deurvergrendeling achterklep.

Als dat van dat ding af is te strippen wordt het voor mij interessant… Zeker als het stuurbekrachtiging is want dan wil ik ook het stuurhuis enzo hebben (ik heb een klein beetje speling).

Rotterdam is ideaal!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook