Fietsdrager op achterklep?
ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 742
Geregistreerd: 26-08-2004

Gepost: 09 oktober 2004 01:03 AM

wie heeft er ervaring met het gebruik van een fietsendrager op de achterklep van een Picasso? Merken? Leveranciers? Universeel? Klep nog te openen? Achterlichten nog zichtbaar?

Ik ben wel de op Zwitserse site van Citroën deze drager tegengekomen:

Op een of andere manier staat Citroën niet achter het gebruik van deze dragers want op andere officiële Citroën sites kom je dit niet als accessoire tegen.

Niet aankomen met het advies een trekhaak te monteren. Dat betekent dat er ook een sleurhut achter m’n auto zou kunnen en daar ben ik geestelijk echt nog laaaaaaaaaang niet aan toe. Ook montage op dakdragers hoef ik niet. Kun je met een Picasso wel een huishoudtrapje mee gaan nemen. Kom nou ........

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  
 
zx19d
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 261
Geregistreerd: 14-03-2004

Gepost: 09 oktober 2004 01:31 AM
  [ # 1 ]

Ik heb er 1 gehad van Halfords die je met spanbanden aan de bovenzijde en onder zijde van de achterbak vast kon zetten alleen voor hatchback en station MPV modellen.

Was er niet echt kapot van omdat de banden wel verschoven. Is daardoor een stukje van het polyester van de achterbak gebroken.

Heb toen trekhaak laten monteren en heb nu een fietsendrager met kantelmechanisme zodat je ook in de achterbak kuntkomen als er fietsen opstaan

Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook