afscheid van mijn bedrijfs berlingo
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 03 juli 2006 05:25 AM

Deze avond heb ik nood gedwongen moeten afscheid nemen van mijn bedrijfs berlingo, die nu 2 jaar en 5 maand oud is en om en bij de 62.000km had gelopen!
ik moest het voertuig ten laatste vandaag binnen brengen voor een nieuwe technieker die morgen begint.
Maar het ergste is, dat ik geen nieuwe citroën gekregen heb,aangezien de bedrijfsvoertuigen in een eerder stadium gekocht werden en nu worden ze geleased.
Dus wegens de verantwoordelijke ,die zich bezig houd met ‘t wagenpark, heb ik nu een opel vivaro 1.9CDTIgekregen.
Met : airco,electrisch bediende en verwarmde spiegels,electrisch bediende ruiten,radio-cd VDO siemens 2500 cd, centrale vergrendeling enz…
jammer dat het geen JUMPY geworden is Surprisedops: maar ik kan niets veranderen aan beslissingen die van hogerhand genomen worden!!

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 03 juli 2006 12:22 PM
  [ # 1 ]

Gecondoleerd.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 juli 2006 01:18 PM
  [ # 2 ]

hey bloop,

ik kon zelf kiezen voor een nieuwe bus, maar de reno trafic/opel vivario is echt een heel stuk fijner dan de jumper/jumpy.
ik heb dan ook een reno gekocht ipv een jumper

ik zeg dus : gefeliciteerd Smile

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 03 juli 2006 09:05 PM
  [ # 3 ]
erik wijngaarden schreef:

hey bloop,

ik kon zelf kiezen voor een nieuwe bus, maar de reno trafic/opel vivario is echt een heel stuk fijner dan de jumper/jumpy.
ik heb dan ook een reno gekocht ipv een jumper

ik zeg dus : gefeliciteerd Smile

ie rijd wel heel lekker hoor en is navenand vermoedelijk heel zuinig!
Ik heb nu van als ik getankt heb, 266 km gereden en er is nog maar één streepje weg van de 9, op de brandstof meter Wink
EN veel meer ruimte is er ook in,en ik heb de versie 2900 van 74 kw dus als ik daar in de toekomst een trekhaak voor vraag,dan moet ik in ‘t vervolg enkel nog een autotrailer huren,als ik een auto wil vervoeren of gaan halen Laughing

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook