Welke caravanspiegels Berlingo type 1
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 25 juni 2006 04:51 PM

Beste forummers.

Aankomende vakantie gaat er voor het eerst een caravan achter de Berlingo. Zijn er forummers die een bepaald type caravanspeigels adviseren? Er zijn verschillende merken en typen op de markt, maar welke bevalt het beste?
Dank alvast voor jullie reactie.

Patrick


Die de Xantia na lang overwegen niet meeneemt maar wel die lekkere ruime Berlingo met werkende cruise control

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
ben lingo
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 03-06-2005

Gepost: 14 juli 2006 03:49 AM
  [ # 1 ]

ik denk dat model en uitvoering grotendels een persoonlijk er ervarings ding is

maar mischien heb je iets aan de volgende link en kun je daar iets vinden

 

berlingo multispace

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juli 2006 04:05 AM
  [ # 2 ]

Ik zal m’n pa eens vragen wat voor spiegels hij op de berlingo gezet heeft. Ik weet wel dat hij ze licht aan moest passen ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 14 juli 2006 11:38 AM
  [ # 3 ]

Ik heb inmiddels een set spiegels gekocht (wat een prijzen zeg…. Shocked ) Ik zal er een foto van maken. De spiegels zietten uitstekend vast en heb onderweg nauwlijks last van trillende spiegels gehad. Het merk is me nu even ontschoten maar dat post ik nog wel.Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 18 juli 2006 12:28 PM
  [ # 4 ]

En dit is de spiegelset geworden: merk Repusel, type Luxmax.
Prima stabiliteit en goed zicht:


Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook