Evasion 2000 pollenfilter
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 25 augustus 2006 04:09 AM

Ik kom er uiteenlopende berichten over tegen, maar waar zit het pollenfilter voor de airco nou eigenlijk bij een Evasion uit 2000?

Ik zie fotoos op andere forums (zoals http://artoutitou.free.fr/forum/viewtopic.php?t=19) waar bij mij geen filters lijken te zitten. Toch had de vorige eigenaar het erover dat “het pollenfilter” was vervangen. Raadselachtig of verklaarbaar?

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
jankees
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 23-08-2006

Gepost: 25 augustus 2006 04:38 PM
  [ # 1 ]

Als je goed door de roosters kijkt of je haal de roosters even weg dan zie je filters zeker zitten. Overigens bij de garage wisten ze niet of ze er ook in zitten als er geen airco in zit.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 25 augustus 2006 09:20 PM
  [ # 2 ]
jankees schreef:

Als je goed door de roosters kijkt of je haal de roosters even weg dan zie je filters zeker zitten. Overigens bij de garage wisten ze niet of ze er ook in zitten als er geen airco in zit.

Daar zitten ze bij mij dus niet (die op de fotoos heb ik niet), en toch zou ie vervangen zijn….

Het artikeltje handelt trouwens over het feit dat PSA ze ook wel weggelaten heeft. Leuk, maar wát is er dan vervangen…..

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook