prachtige HY als trouwauto
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 14 september 2006 08:13 PM

een vriend van me gaat binnenkort trouwen en gebruikt zijn prachtige oude HY als trouwauto.
het wagentje stond al jaaaaaren stil en we hebben ‘m gisteren (letterlijk) van stal gehaald.
remmetjes voor gereviseerd, nieuwe dynamo, radiateur en bougies.
even wat bandjes van een andere HY afgetrokken, alsmede het kenteken Surprisedops: 
ik probeer wat foto’s te scannen als het gelukt is

zal wel een unicum zijn, een HY als trouwauto.
hun dagelijkse auto is een J9 omdat ze heel veel kinderen hebben Laughing

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo 940. Ook leuk Smile

Profiel  
 
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2153
Geregistreerd: 27-01-2005

Gepost: 14 september 2006 08:34 PM
  [ # 1 ]

Foto?  ConfusedConfused:

Jos van der Voort

Profiel  
 
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 14 september 2006 08:36 PM
  [ # 2 ]

Re: prachtige HY als trouwauto

hugo schreef:

ik probeer wat foto’s te scannen als het gelukt is

moet ik nou mezelf gaan quoten Shocked

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo 940. Ook leuk Smile

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 14 september 2006 09:07 PM
  [ # 3 ]

Re: prachtige HY als trouwauto

hugo schreef:
hugo schreef:

ik probeer wat foto’s te scannen als het gelukt is

moet ik nou mezelf gaan quoten Shocked

Ach ja, het is warm….

Als het scannen gelukt is maar je hebt geen hosting, dan mag je ze ook wel naar mij toe mailen.

foto[at]citrofiel.net

Profiel  
 
rodeHY
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 22 september 2006 11:01 PM
  [ # 4 ]

HY als trouwauto

Mijn vrouw in ik zijn getrouwd in onze HY. Een HY is erg fotogeniek en de fotograaf had er duidelijk lol in. Na de schier eindeloze rij Mercedessen, Jaguars en aanverwante artikelen is de HY een welkome afwisseling. Het album is prachtig geworden en we denken vaak met veel plezier terug aan onze trouwdag. Al was het maar omdat op die dag de startmotor alle dienst weigerde en ik de HY telkenmale moest aanslingeren. Op de foto’s zie je nooit de binnenkant van mijn handen, en dat is maar goed ook: die waren een beetje zwart.

Ik zal proberen wat foto’s uit het album te scannen en ze naar Patje74 mailen. Patrick, als jij weer zo goed wilt zijn…

Frank

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 22 september 2006 11:38 PM
  [ # 5 ]

Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk. Voltrokken oner een Citroën gesternte, dat moet helemaal goed komen.
Ben erg benieuwd naar de foto’s. Ik ben zelf alweer een tijdje getrouwd (1993), en heb destijds een splinternieuwe Xantia van mijn garage geleend. Maar dat haalt het niet bij een HY natuurlijk.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 september 2006 01:25 AM
  [ # 6 ]

Re: HY als trouwauto

rodeHY schreef:

Ik zal proberen wat foto’s uit het album te scannen en ze naar Patje74 mailen. Patrick, als jij weer zo goed wilt zijn…

Frank

Gelukt! Ik ben tevens zo vrij geweest on de “foto’s-van-foto’s” even een beetje te bewerken.




Mooi hoor! Zelf zijn we het bootje ingestapt met onze 2CV, ik zal eens kijken of ik daar wat pics van kan digitaliseren.

Profiel  
 
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 24 september 2006 02:50 AM
  [ # 7 ]

leuk die foto’s!!!

vandaag de bruiloft gehad, kom er net vandaan.
de HY deed erg haar best na 7 jaren werkloos…

de sleutel was kwijt dus mocht de bruid haar wagen met een schroevendraaier starten.
voor de vrienden normaal, voor de familie hilarisch Laughing

binnenkort foto’s

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo 940. Ook leuk Smile

Profiel  
 
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 26 september 2006 12:48 PM
  [ # 8 ]

gefeliciteerd dan!!

mooie combi, verse vrouw en verse citroën Cool

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo 940. Ook leuk Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook