Datum van nieuw geplaats bericht
wyedema
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 278
Geregistreerd: 10-06-2004

- C3 Pluriel C3 Pluriel
Gepost: 26 oktober 2004 03:16 PM

Een vraag over de datum van geplaatste berichten. Ik zie bij een bericht geen plaatsings datum staan?

Ik vind dat best verwarrend dat je soms niet weet of dit het laatste of eerste bericht is. Ook staat bij mij het eerst geplaatste bericht bovenaan. Ik zou zeggen doe het laatst geplaatste bericht eerst, soms wil je gelijk naar de conclusie van het verhaal, ipv eerst door alle berichten te moeten worstelen.

Enfin:
Of doet zich bovenstaand probleem zich niet voor omdat ik gewoon een andere instelling heb….kan ik dit instellen, zo ja waar dan?

Groeten

———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/

Profiel  
 
wyedema
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 278
Geregistreerd: 10-06-2004

- C3 Pluriel C3 Pluriel
Gepost: 26 oktober 2004 03:39 PM
  [ # 1 ]

Briljant het werkt!!!!

Groeten

———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 31 oktober 2004 08:54 PM
  [ # 2 ]

Re: Datum

M&M schreef:
M&M schreef:

PS : ( GMT + 2 uur )

ivm wintertijd nu GMT + 1 uur Wink

Oke…...had je eerdere advies opgevolgd… (GMT+2)......weer effe terugzetten dan maar. Laughing

Verder is het andere probleem nu ook blijkbaar opgelost, want ik zie nu weer WEL de * berichten sinds laatste bezoek*.... Cool

Blijkbaar is toch bij het vernieuwen van de Site….e.e.a. veranderd….maar we komen er wel. Smile

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 31 oktober 2004 10:04 PM
  [ # 3 ]

Re: Datum

Bram schreef:

Verder is het andere probleem nu ook blijkbaar opgelost, want ik zie nu weer WEL de * berichten sinds laatste bezoek*.... Cool

Blijkbaar is toch bij het vernieuwen van de Site….e.e.a. veranderd….maar we komen er wel. Smile

das dan wel weer grappig want de veranderingen die ik van de week gedaan heb in de forum software heb ik gisteren weer terug gezet omdat ik nu zelf last kreeg van die ongelezen berichten die opeens niet meer ongelezen waren Shocked

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 31 oktober 2004 10:44 PM
  [ # 4 ]

Heel vreemd ja….. Shocked

Maar goed…bij MIJ werkt het nu (nog wel) prima…..dus graag zo houden. Laughing

Als het nu bij zowel jou als mij weer goed gaat….zal er toch wel iets verkeerd hebben gestaan of zo ?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook