Verschil C5 Ph1 en Ph2
jos
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 02-03-2004

Gepost: 27 oktober 2006 02:36 PM

Ik weet dat er al verschillende vragen zijn gesteld over de verschillen maar het gaat mij specifiek om de verschillen in de elektronica. Ik had een Carkit in mij Ph1 C5 nu moet de carkit over naar een Ph2 met een RD4.
Tussen de Carkit (CK-7 van Nokia) en de radio zat een Mutebox nu schijnt de deze mutebox niet geschikt te zijn voor een Ph2.

Wat zijn precies de verschillen.

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 27 oktober 2006 03:42 PM
  [ # 1 ]

1) Het verschil zit in de stekkers van de Radio, bij de Ph1 is dat een ISO stekker en bij ph2 een quadlok/most connector, oftewel je moet een nieuwe mute box kopen voor quadlok/most:

link

kan je denk ik wel bij de Ctroën Dealer kopen.

2) Wat je ook kunt doen is je carkit op de AUX van de RD4 laten aansluiten (kabeltje bij dealer, ik geloof 25 euro! je moet dan wel de aux laten activeren met de computer), en de mute op de mute pin!, dan heb je geluid over al je speakers..:

pocketman schreef:

@Joop, ik heb de originele Ericsson carkit. Gewoon kabeltje met 2 * male (koptelefoonaansluiting) op carkit en Aux. Mute op het juiste pennetje van RD4, even op de computer in laten regelen en klaar Laughing . In jouw geval dus even kijken welke pinnen van de ISO li-re en massa audio geven en daar kabeltje met male stekkertje op zetten (solderen). Zou evt ook met ISO contra-stekker kunnen (daar de kabel voor Aux op zetten. Beetje te volgen? Rolling Eyes

Bron p407 forum, wel inloggen

Profiel  
 
jos
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 02-03-2004

Gepost: 27 oktober 2006 11:50 PM
  [ # 2 ]

Dank je voor je antwoord.
De carkit is nu aangesloten via de mutebox Ph1 op de aux aansluiting en een externe luidspreker omdat het via de radio niet werkte. (aux ingang is wel geaktiveerd) Er zit een hele vervelende pieptoon in nu. En de bluetooth verbinding met de telefoon doet ook niet wat ik gewend was. Er is wel verbinding met de telefoon maar als ik wil bellen m.b.t. spraakkeuze wordt de bluetooth verbinding verbroken. Ik denk dat er toch een nieuwe mutebox aan zit te komen.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 28 oktober 2006 10:23 AM
  [ # 3 ]
PjotrBlom schreef:

Wat je ook kunt doen is je carkit op de AUX van de RD4 laten aansluiten (kabeltje bij dealer, ik geloof 25 euro! je moet dan wel de aux laten activeren met de computer), en de mute op de mute pin!, dan heb je geluid over al je speakers..:


enkel over de voorste speakers!!

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 28 oktober 2006 12:47 PM
  [ # 4 ]
blooper1963 schreef:
PjotrBlom schreef:

Wat je ook kunt doen is je carkit op de AUX van de RD4 laten aansluiten (kabeltje bij dealer, ik geloof 25 euro! je moet dan wel de aux laten activeren met de computer), en de mute op de mute pin!, dan heb je geluid over al je speakers..:


enkel over de voorste speakers!!

Nee, dat is alleen bij een mute box, als je je carkit op de AUX aansluiting van de RD4 aansluit, heb je geluid over al je speakers (anders zou je als je bv een MP3 speler op de aux aansluit, alleen geluid hebben over de voorste speaker Rolling Eyes )

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook