Hallo,
heeft er iemand ervaring met de ice-link plus op de Xsara phase 2
met de orginele radio van Clarion?
Hallo, ik wil hetzelfde gaan doen , maar ik zou eerst graag willen weten wat het type standaard radio cd speler is in de xsara 2, heb jij enig idee ?
groeten
Johan
in mijn xsara II vtr is het een clarion
als je wil dan neem ik er eens een foto van zodat je kan vergelijken

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat is een ice-link?
dus laat meer komen die foto’s
een ice-link is een kabelset/houder die er voor zorgt dat je een ipod volledig kan bedienen met de stuurbediening van de radio.
http://www.icepod.nl
ikzelf heb het niet maar zoek dus naar mensen die het wel hebben in een xsara om zo hun ervering te polsen.
Voila, ik heb de icelink plus geinstalleerd, er is achter en naast de radio plaats genoeg om alle kabels en kastjes weg te werken, en de dockkabel komt langs de assenbak naar buiten (zodat hij bij niet-gebruik) in de assenbak kan opgeborgen worden…

Totaal aantal Berichten: 15753
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
zijn die krengen nog steeds zo duur? (even gekeken, ja dus)
Jefspek schreef:Voila, ik heb de icelink plus geinstalleerd, er is achter en naast de radio plaats genoeg om alle kabels en kastjes weg te werken, en de dockkabel komt langs de assenbak naar buiten (zodat hij bij niet-gebruik) in de assenbak kan opgeborgen worden…
Werkt dat nou een beetje zon Ice Link Plus? Ik wil er eigenlijk ook eentje op mn Kenwood voor mn iPod Video maar vind em nogal aan de prijs…
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
de eigen interface van dension gebruik ik niet, ik gebruik
de grafische interface van de ipod video zelf.
wat ik wel leuk vind is dat de ipod bij het openen van de wagen
aan gaat maar nog niet begint te spelen, pas bij het starten of het aanzetten van de radio begint hij te spelen