Mijn GS gaat weg voor iets nieuws
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 27 oktober 2006 03:47 PM

Ik weet niet wat het is, maar soms heb ik dat ... zin in iets anders!
Inmiddels staat mijn GS te koop (  ) en speur ik de internetmarkt af op een XM ... of zal het toch een C5 worden?

Zijn er Citroënrijders met dit probleem: de behoefte om om de twee jaar weer iets anders te gaan rijden??

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 27 oktober 2006 03:54 PM
  [ # 1 ]

Re: Mijn GS gaat weg voor iets nieuws

Revi schreef:

Ik weet niet wat het is, maar soms heb ik dat ... zin in iets anders!
Inmiddels staat mijn GS te koop (  ) en speur ik de internetmarkt af op een XM ... of zal het toch een C5 worden?

Zijn er Citroënrijders met dit probleem: de behoefte om om de twee jaar weer iets anders te gaan rijden??

Ik ben al blij als ik de anderhalf jaar haal Surprisedops:

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 27 oktober 2006 03:56 PM
  [ # 2 ]

Re: Mijn GS gaat weg voor iets nieuws

Revi schreef:

Ik weet niet wat het is, maar soms heb ik dat ... zin in iets anders!

Nee, nooit last van. Wel dat ik er iets nieuws bij wil hebben!  Wink
Zo zou ik ook wel zin hebben in jouw GS met mijn versnellingsbak. Want ik vind het een plaatje!!!
Maar ja, je kan iet alles.
Succes met de verkoop en veel geluk met je keuzes. (en toch vind ik het jammer dat je haar weg doet.)

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 27 oktober 2006 04:20 PM
  [ # 3 ]

Jeetje Revi, ik weet nog wel wat ik je dametje voor het eerst zag op de Lentemeeting Borculo. Echt zon auto die nooit meer weg zou gaan bij z’n eigenaar. En dan het alternatief, een XM of een C5…. Probeer eens een CX, das meer in de GS stijl imho Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 27 oktober 2006 05:01 PM
  [ # 4 ]

Re: Mijn GS gaat weg voor iets nieuws

patje74 schreef:

Zo zou ik ook wel zin hebben in jouw GS met mijn versnellingsbak. Want ik vind het een plaatje!!!
Maar ja, je kan iet alles.
Succes met de verkoop en veel geluk met je keuzes. (en toch vind ik het jammer dat je haar weg doet.)

Het is toch wel mogelijk om een C-matic in te bouwen? Wink
Ja, ik denk dat ik laten ook wel spijt ga krijgen ... maar m’n Dyane doe ik echt nooit weg! Da’s mijn toppertje!

T(h)ijs ... een CX is inderdaad leuk maar ik wil ook iets wat minder roest Wink

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 27 oktober 2006 08:45 PM
  [ # 5 ]

Re: Mijn GS gaat weg voor iets nieuws

Revi schreef:

Het is toch wel mogelijk om een C-matic in te bouwen? Wink

Geen probleem , je kunt een C-maticbak vrijmakkelijk overbouwen Wink

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 27 oktober 2006 09:06 PM
  [ # 6 ]

Ik ken dat. Ik wil ook steeds weer meer. Maar ik moet zeggen dat CX een bijzondere dame is waar je toch aan hecht. Maar een XM staat toch wel op het verlanglijstje.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 27 oktober 2006 09:11 PM
  [ # 7 ]

Re: Mijn GS gaat weg voor iets nieuws

Revi schreef:
patje74 schreef:

Zo zou ik ook wel zin hebben in jouw GS met mijn versnellingsbak. Want ik vind het een plaatje!!!
Maar ja, je kan iet alles.
Succes met de verkoop en veel geluk met je keuzes. (en toch vind ik het jammer dat je haar weg doet.)

Het is toch wel mogelijk om een C-matic in te bouwen? Wink

Dat is ook heel goed mogelijk, alleen is de GS voor mij ook niet meer praktisch met mijn 2 kids. Alleen mijn GS is mijn GS. Die gat dus niet weg. Net zoals jouw Dyane.
Verder kan ik mij de jowe niet veroorloven, en heb ik tevens voorgenomen alleen nog iets er bij te kopen als het iets anders is dan wat ik al heb.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 27 oktober 2006 09:21 PM
  [ # 8 ]

Ik heb die drang niet zo snel. ik vind heel veel Citroëns het hebben meer dan waard, maar ik ben ook (helaas) uiterst realistisch en neem niet snel een impulsief besluit. De Xantia bevalt nog erg goed en gaat zeker niet weg. De Berlingo is nog steeds een hele praktische en prettige (vakantie)auto. Een 3e, een echte klassieker staat nog wel op de planning, maar dat heeft nog even tijd nodig. (Al is jouw GS een droomauto voor me).
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 14 november 2006 07:36 PM
  [ # 9 ]

Och lieve help: zo’n auto doe je toch van z’n levensdagen niet meer weg?
Dat je je aandacht bij één auto wilt houden is begrijpelijk,maar zoveel aandacht vraag een Diane toch niet?

En nee; ik heb niet die drang om eens in de twee-drie jaar van auto te wisselen.
Zéker niet als ik eenmaal de auto heb waar ik als kind al van lag te dromen….

Ik zit trouwens met stomme verbazing te kijken naar je verbruikscijfers van de GS in je advertentie: wou je nou werkelijk beweren dat een 1.2 GS net zo’n dorst heeft als een 2-liter DS?
Dat ondanks dat de een luchtgekoeld en de ander watergekoeld is?
Wow… Shocked

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook