C4 presentatie in Apeldoorn
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 12 november 2004 08:51 PM

Ik kreeg van de lokale dealer een uitnodiging om me aan te melden voor een presentatieshow van de C4 in het politiemuseum in Apeldoorn.
Is op woensdagavond 17 november a.s. Ik heb me uiteraard aangemeld om eens te gaan kijken. Ben benieuwd…..

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 november 2004 10:17 PM
  [ # 1 ]

bijna alle dealers hebben een introductie van de c4 :cevr :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime :partytime

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 12 november 2004 11:23 PM
  [ # 2 ]

Tuurlijk. Maar het lijkt me gewoon leuk om te gaan kijken. Ik heb toch langzamerhand het gevoel dat het op een aantal punten weer meer een echte Citroën is. Alleen, tja, de als “lekker stevig” gekwalificeerde vering…
Ik kan daar toch niet aan wennen. Laatst met een BMW 3-serie Touring van een collega meegereden. Is het toch net niet.  Het hoeft geen hydropneumatiek te zijn (is natuurlijk wel het lekkerst) om ook lekker comfortabel te kunnen veren. Ik kan me nog goed mijn Visaatje herinneren.  Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 november 2004 11:48 PM
  [ # 3 ]

hoezo vraag je geen proefrit aan kan je ook met de nieuwe c4 gaan rijden
:fijnsturen :fijnsturen :fijnsturen

jammer dat ze er geen :susp :susp onder hebben gedaan

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 12 november 2004 11:53 PM
  [ # 4 ]
citroenc2 schreef:

hoezo vraag je geen proefrit aan kan je ook met de nieuwe c4 gaan rijden
:fijnsturen :fijnsturen :fijnsturen

jammer dat ze er geen :susp :susp onder hebben gedaan

Doe ik misschien ook wel. Ik zal vooraf melden dat ik geen geval van plan ben een nieuwe C4 te gaan kopen (sowieso geen nieuwe auto), maar ik ben wel benieuwd hoe-ie nou stuurt ja.
En wat de :susp betreft, ik vrees dat dat straks alleen nog onder Citroëns van minimaal de klasse C6 te vinden zal zijn   Confused
Dan eerst nog maar een paar Bixen en Xantia’s verslijten Wink

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 18 november 2004 12:52 AM
  [ # 5 ]

Vanavond heb ik de C4 zelf ook “live” gezien, bij de presentatie van dealer Coolen in het politiemuseum hier in Apeldoorn.
Prachtige auto, vooral de 5-deurs berline; de 3-deurs spreekt me minder aan, maar is ook wel heel markant gelijnd.
Een ruime auto, met prima stoelen. Maakt een heel degelijke indruk.
Er stond een vrij maximaal aangeklede 2.0-16V in Exclusive-uitvoering; alles bij elkaar zo’n dikke 32.000 euri…. Shocked
Wat ik wel minder vind is dat Citroën vooral adverteert met de meedraaiende koplampen en het Lane Departure warningsystem, maar dat blijkt vooral op de duurdere (=dure!!) types tegen behoorlijke meerprijzen leverbaar.
Meedraaiende koplampen = 1100 euri.
Voorlopig (....) is een nieuwe C4 me nog veeeeeels te duur (en bovendien heeft-ie een hele belangrijke voorziening niet, die mijn huidige Troenen wel hebben   Wink)

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 18 november 2004 01:05 AM
  [ # 6 ]

en dat lane huppeldepup systeem is alleen in combinatie met parkeersensoren te krijgen, meen dat dat zo rond de 850 euri zat…...

(voor de bedragen wat je tegenwoordig alleen al aan opties betaald kun je een leuk 2de handje voor kopen…...)

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 18 november 2004 07:29 PM
  [ # 7 ]
Tom Duckpower schreef:

(voor de bedragen die je tegenwoordig alleen al voor opties betaalt kun je een leuk 2de handsje kopen…...)

Precies: ik heb begin dit jaar mijn Xantia aangeschaft voor nog geen 3000 euri. Dat kost dat navidriveplusmegapakket op de C4 exclusive ook Shocked

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 21 november 2004 12:38 AM
  [ # 8 ]

C4 presentatie in Apeldoorn

Heb geen uitnodiging aangevraagd voor een proefrit maar ben naar een servicedealer in Bergeijk gegaan en kon zo instappen.
De auto en ik spreek dan van de Berline is best mooi de Coupe vind ik minder maar ik ben ook al bijna 60 jaar dus die laat ik over aan de jongere bestuurders.
Vond hem lekker fel maar ook vrij stug maar weer wel geruisloos en zonder rammeltjes terwijl het een auto was die snel voor de introduktie geproduceerd is want een lade onder de rechter voorstoel ontbrak terwijl die in alle types thuishoren,ook de deuren en bumpers waren met de Franse slag afgehangen dus dit zijn de auto’s waar we straks weer over lezen en de naam Citroen omlaag halen.
Het is wennen aan het nieuwe dashbord en de te laag geplaatste binnenspiegel maar door een goede inruilprijs voor mijn overigens goede C5 break heb ik toch een C4 1.6 16V Ligne Prestige automaat gekocht met alle beschikbare opties maar dat zijn er niet zo veel,nu maar hopen dat ik een goede keus gemaakt heb.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 21 november 2004 12:44 AM
  [ # 9 ]

Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen als je de auto hebt. Zowel qua rijden als wat betreft de kwaliteit. Die 1.6 berline zou mij ook aanspreken maar is me voorlopig even ver boven de begroting.
Wat is de levertijd van zo’n C4? Een vriend van me heeft een tijd terug zo’n Kia yuppentractor besteld en voor de levering daarvan staat zo’n 14 maanden Shocked  Shocked

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 21 november 2004 01:15 AM
  [ # 10 ]
Bassman schreef:

Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen als je de auto hebt. Zowel qua rijden als wat betreft de kwaliteit. Die 1.6 berline zou mij ook aanspreken maar is me voorlopig even ver boven de begroting.
Wat is de levertijd van zo’n C4? Een vriend van me heeft een tijd terug zo’n Kia yuppentractor besteld en voor de levering daarvan staat zo’n 14 maanden Shocked  Shocked

Mij is gezegt dat de levering 8 weken bedraagt maar dat is voor de handgeschakelde en ik heb een automaat gekocht en daar zijn nog geen technische gegevens van beschikbaar.
Het is wel allemaal slecht georganiseerd door Citroen NL want de meeste auto’s zijn in het licht of donker grijs,donker blauw,groen of rood.
Ik heb geluk dat ik aan de Belgische grens woon dus ben ook daar de kleur gaan uitzoeken want hier stonden wel alle kleuren bij de dealers en wat opviel het waren allemaal diesels.
Ook zijn er dealers in NL die geen C4 gekregen hebben voor de show afgelopen week.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook