Ik bedoeld niet dat het slechte starten,aan de afstelling van stationair ligt.
Wilde ermee zeggen dat de extra-luchtschuif gewoon niet veel doet of die nu wel of niet werkt.
Kan natuurlijk geen kwaad om na te kijken,een nieuwe hoef je trouwens niet te kopen,de luchtschuiven zijn weer gangbaar te maken.
Vraag me niet hoe,kun je beter even bij citroville navragen.
Kun je nog aardig mee aan het zoeken komen,echt alles moet je nalopen..
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Zo vandaag weer aan de slag geweest.
- alle stekkerverbindingen in het voor-onder schoongemaakt en met e.o.a. electronic-cleaner ingespoten.
- De slang vanaf de extra luchtschuif losgemaakt
Starten wilde weer niet zomaar lukken.
Als het blauwe relais defect is, start de auto dan helemaal niet of alleen moeilijk, bij koude motor?
Weet iemand wat onderdeel 345 (zie tekening van citroen23 op pag 2 van dit onderwerp.) is. Is dit de benzinedrukmeter? en is er te controleren of deze functioneerd?
Zou de luchtmassameter het probleem kunnen zijn? het lijkt mij haast van niet maar je weet het nooit.
O ja en even oftopic hoe voeg ik zelf zon tekening toe in een bericht zoals citroen 23 dit heeft gedaan?
Bericht ff veranderd want hier heb ik dus het antwoord op. Nu weer alleen on-topic
Life is short !!!
Drive fast !!!

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Kijk eens bij Forum en dan FAQ
Klik bij e afbeelding maar eens op quote, dan zie je het vanzelf…
santman1 schreef:Zo vandaag weer aan de slag geweest.
- alle stekkerverbindingen in het voor-onder schoongemaakt en met e.o.a. electronic-cleaner ingespoten.
- De slang vanaf de extra luchtschuif losgemaakt
Starten wilde weer niet zomaar lukken.
Als het blauwe relais defect is, start de auto dan helemaal niet of alleen moeilijk, bij koude motor?
Weet iemand wat onderdeel 345 (zie tekening van citroen23 op pag 2 van dit onderwerp.) is. Is dit de benzinedrukmeter? en is er te controleren of deze functioneerd?Zou de luchtmassameter het probleem kunnen zijn? het lijkt mij haast van niet maar je weet het nooit.
O ja en even oftopic hoe voeg ik zelf zon tekening toe in een bericht zoals citroen 23 dit heeft gedaan?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
345 is onderdeel van de uitvoering met airco,zorgt voor een verhoogd toerental als je de airco inschakeld.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
En laat er bij mij nou net een airco op zitten.
Ik weet het al waar de benzinedrukregelaar zit beetje dom om te denken dat er alleen een luchtslang aan zit…... duhh…
maar ik weet nu wel waar 345 voor is.
Maar starten wil ze nogsteeds niet met een koude motor.
Life is short !!!
Drive fast !!!