Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Simpele Ziel schreef:easternnl schreef:Simpele Ziel schreef:Type 2 heeft toch altijd airco? alleen climate control was optie toch?
Ik zou overigens ook lekker voor de 2.1TD gaan.
Dat is een prima bak hoorVanaf half ‘97 (type III) hebben alle versies airco / climate control. Daarvoor nog optie op de SX’en. De VSX’en hadden al airco.
Let wel: een 2.0i en 2.1 td hebben (in type II en III) geen hydractieve vering. Het was wel een optie, maar in NL niet vaak geleverd. Dus daarom heb ik een Turbo CT, die heeft standaard hydractief.
mm, ik dacht dat de XM altijd Hydractive heeft, onze 2.1d uit 92 had dat en de huidige 2.1TD heeft het ook(goed, die is dan uit 2000)
Van de xantia weet ik dat ie niet std. hydractive heeft.
Hier heb ik info van het model jaar 1999 / 2000 gezet. Daar zie je dat het een optie is voor bepaalde types. Als je een sport stand & normale stand naast de versnellingspook hebt zitten heb je hydractief.
Zie: http://citroensite.eastern.nl/reviews/view/151
En Ijs gefeliciteerd by the way
IJs, ziet er goed uit man! Lekker hoor.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heey erik…
vertel me is waar jij werkt daar ga ik ook soliciteren
mooie kar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Simpele Ziel schreef:easternnl schreef:Simpele Ziel schreef:Type 2 heeft toch altijd airco? alleen climate control was optie toch?
Ik zou overigens ook lekker voor de 2.1TD gaan.
Dat is een prima bak hoorVanaf half ‘97 (type III) hebben alle versies airco / climate control. Daarvoor nog optie op de SX’en. De VSX’en hadden al airco.
Let wel: een 2.0i en 2.1 td hebben (in type II en III) geen hydractieve vering. Het was wel een optie, maar in NL niet vaak geleverd. Dus daarom heb ik een Turbo CT, die heeft standaard hydractief.
mm, ik dacht dat de XM altijd Hydractive heeft, onze 2.1d uit 92 had dat en de huidige 2.1TD heeft het ook(goed, die is dan uit 2000)
Van de xantia weet ik dat ie niet std. hydractive heeft.
Daar klopt geen hout van..
Deze heeft hydractive en géén Airco, heb hem nu ongeveer 3 uur en ben helemaal in mijn nopjes! Wat een auto! Wat een vering! Wat een ruimte en wat een luxe.. Heb hem zonet alvast gewassen, word morgen gepoetst en nieuwe strips zijn besteld. Hoop zondag met een blinkende bak op de meeting te komen..
ohja daan..ik werk op reclamebureau
Ijs schreef:Deze heeft hydractive en géén Airco, heb hem nu ongeveer 3 uur en ben helemaal in mijn nopjes! Wat een auto! Wat een vering! Wat een ruimte en wat een luxe.. Heb hem zonet alvast gewassen, word morgen gepoetst en nieuwe strips zijn besteld. Hoop zondag met een blinkende bak op de meeting te komen..
ohja daan..ik werk op reclamebureau
Ijs, bedoel je ‘aluminium’ bovenkanten van de zijstrips? Die van mij zijn ook op plekken aardig verweerd… Zijn die nog duur?
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
80 euro, stomme vraag misschien maar ik heb dacht ik mistlampen voor..maar waar zit dat? zie ik iets over het hoofd?
Ijs schreef:80 euro, stomme vraag misschien maar ik heb dacht ik mistlampen voor..maar waar zit dat? zie ik iets over het hoofd?
naast je knipperlichten in de bumper
citroenc2 schreef:Ijs schreef:80 euro, stomme vraag misschien maar ik heb dacht ik mistlampen voor..maar waar zit dat? zie ik iets over het hoofd?
de schakelaar…

Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Op de midden console, in de hele rij met knoppen.
Je hebt een mist-achterlicht en het tekentje is precies andersom.
Ijs schreef:citroenc2 schreef:Ijs schreef:80 euro, stomme vraag misschien maar ik heb dacht ik mistlampen voor..maar waar zit dat? zie ik iets over het hoofd?
de schakelaar…
als ik het goed heb uit me hoofd op het dashbard waar ook de airco zit en de binnen verlichting die knoppen
Ijs gefeliciflapstaart met je nieuwe XM!!
Ik heb hem al even mogen bewonderen enneh ik ben onder de indruk, wat loopt die motor fijn!!
Als ik in de gelegenheid ben en jijdat goed vind wil ik binnenkort een stukje toeren!!
Emiel

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
BX19trs schreef:Ijs gefeliciflapstaart met je nieuwe XM!!
Ik heb hem al even mogen bewonderen enneh ik ben onder de indruk, wat loopt die motor fijn!!
Als ik in de gelegenheid ben en jijdat goed vind wil ik binnenkort een stukje toeren!!Emiel
Volgens mij gaan we de 25e maar eens een toertje maken. Meteen maar even vergelijken meteen Xantia TD??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ijs schreef:citroenc2 schreef:Ijs schreef:80 euro, stomme vraag misschien maar ik heb dacht ik mistlampen voor..maar waar zit dat? zie ik iets over het hoofd?
de schakelaar…
onder de luchtroosters in het midden van je dashbord, eerste of tweede knopje van links
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
BX19trs schreef:Ijs gefeliciflapstaart met je nieuwe XM!!
Als ik in de gelegenheid ben en jijdat goed vind wil ik binnenkort een stukje toeren!!Emiel
Uiteraard! Zaterdag hé
hogervp schreef:
Volgens mij gaan we de 25e maar eens een toertje maken. Meteen maar even vergelijken meteen Xantia TD??
![]()
Patrick
Altijd leuk patrick! Ben ook wel benieuwd naar de ‘van horen en zeggen’ mooiste xantia van nederland…

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ijs schreef:
hogervp schreef:
![]()
PatrickAltijd leuk patrick! Ben ook wel benieuwd naar de ‘van horen en zeggen’ mooiste xantia van nederland…
Chips, dan mag ik haar weleens erg rap gaan wassen!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!