Gefeliciteerd Ijs!
Mooie XM, al ben ik benieuwd of je de BX (in het algemeen) gaat missen…
PS: Patrick heeft écht de mooiste Xantia van Nederland. Dat is dus geen gerucht, maar de waarheid.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Gefeliciteerd Ijs!
Mooie XM, al ben ik benieuwd of je de BX (in het algemeen) gaat missen…
PS: Patrick heeft écht de mooiste Xantia van Nederland. Dat is dus geen gerucht, maar de waarheid.
Respect voor BX, maar ik geloof wel dat ik een goeie keus heb gemaakt Wie weet stal ik de turboD ook nog wel voor “andere” tijden

Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gefeliciteerd Eric!
Ik zie het nu pas mooie kar heb je daar!
Ik kan me nog goed herinneren de eerste meters in mijn XM.
Wat een geweldig gevoel is dat he die enorme ruimte om je heen.
(zoveel zelfs dat je onmogelijk zelf je rechterspiegel kunt stellen tenzij die electrisch is) en dat uitzicht als je in je linkerspiegel kijkt en die dikke kont erin ziet… heerlijk! Ook het zoeken naar alle knopjes is zo wat ik doe niet aan RTFM en zodoende kwam ik er pas een half jaar nadat ik hem gekocht had achter dat ik de interieurverlichting aan kon zetten
Veel plezier ermee! en geniet ervan!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Het regent al de hele dag maar kon het niet laten even wat foto’s te schieten..
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen.
Ziet er mooi uit!
Jan Hendrik
Ziet er zeker erg mooi uit!!

Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
wat een mooie auto zeg!
veel plezier er mee
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
V2 schreef:Pffffrt, patser
![]()
Gefeliciteerd!! Mooi ding hoor ... zwijmel ... ook echt een mooie kleur vind ik, voor een Xm. Raar is dat ... wit is echt een BX-kleur, maar een Xm in ‘t wit is dan weer geen gezicht ofzo, volgens mij. Zie je ook maar weinig heb ik het idee. Terwijl je een BX weer niet in ‘t zilvergrijs moet zien volgens mij.
Laten ze beide nou zilver zijn..

Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Wat is tie toch mooi!
Heb je nu wel of geen hydractieve vering?
Ik had namelijk deze gezien: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=46461381&p_type_lijst=RL&o_id=3955210 en die heeft geen hydractieve vering.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mooi, fotootje van het interieur om het af te maken…?
Stijlvolle achtergrond ook.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Mulder schreef:Mooi, fotootje van het interieur om het af te maken…?
Stijlvolle achtergrond ook.
Zeg Mulder, ik heb jou weleens zien rijden in Nijmegen op de Molenweg. Kan dat?
Mooie foto’s, Ijs.
Zeer gave kleur voor een XM, dat zilvergrijs (Gris Quartz?)
Alleen blijf ik bij mijn mening dat die wieldoppen niet mooi staan op een XM. Ik ben een enorme fan van de Étoile-velgen, die juist onder een zilverkleurige BX heel erg mooi staan. Nou ja, doe er mee wat je wilt.
Maar ben wel benieuwd of je ‘m nog gaat pimpen enzo, zoals dat tegenwoordig heet.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
easternnl schreef:Wat is tie toch mooi!
Heb je nu wel of geen hydractieve vering?
Ik had namelijk deze gezien: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=46461381&p_type_lijst=RL&o_id=3955210 en die heeft geen hydractieve vering.
Hydractieve vering én ABS
XBXG schreef:Mooie foto’s, Ijs.
Zeer gave kleur voor een XM, dat zilvergrijs (Gris Quartz?)Alleen blijf ik bij mijn mening dat die wieldoppen niet mooi staan op een XM. Ik ben een enorme fan van de Étoile-velgen, die juist onder een zilverkleurige BX heel erg mooi staan. Nou ja, doe er mee wat je wilt.
![]()
Maar ben wel benieuwd of je ‘m nog gaat pimpen enzo, zoals dat tegenwoordig heet.
Ohhhhh, is het nog niet genoeg
mssl schreef:Wow, gave bak man Erik!
Had niet verwacht t je zo’n recent exemplaar zou kopen, maar een XM….daar had je het al eerder over!
![]()
Ben erg benieuwd hoe hij in het echt is! Veel zweef plezier!
Thq…ja ik zei toch dat hij er kwam
En ja..type 1 wou ik niet , hij is overigens van 29-10-95, bijna 96 zegmaar..
En trouwens gefeliciteerd!!

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Matthijs2006 schreef:Mulder schreef:Mooi, fotootje van het interieur om het af te maken…?
Stijlvolle achtergrond ook.Zeg Mulder, ik heb jou weleens zien rijden in Nijmegen op de Molenweg. Kan dat?
Zou best kunnen, ik was de CX altijd bij de ANAC, de Molenweg is tussen ANAC en mijn huis (Bottendaal). Daar staat overigens nog een lichtgroene CX, maar dan zonder zijstrips.
Trouwens (ik heb het ook al in een ander topic gevraagd maar weet even niet meer welke…) de foto’s van jouw XM zijn aan de Willemsweg gemaakt, of niet? Da’s vlakbij.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)