caravanspiegels/audio
rotraweri
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 18 maart 2007 04:02 PM

Hallo na jaren xantia nu overgestapt op een xsara picasso
Het is een xsara picasso 1.8 16v ,bj aug 2003,schakelbak
Daar wij een caravan hebben ben ik op zoek naar gerschikte caravanspiegels,want die ik gebruikte op de xantia werken niet.
Iemand een tip ,liefst met foto
Ook ben ik op zoek naar een radio cd/mp3speler die geschikt is voor de stuurbediening en dat het ook nog zichtbaar blijft op het display van de bc

foto’s zal ik tzt erop zetten

groeten Erwin

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 18 maart 2007 04:05 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum!
Audio zal je dan uitkomen bij pioneer… Die maken radio’s die prima met citroen stuurbediening werken!
www.pioneer.nl
En voor de spiegels zou ik is naar de dealer gaan en vragen om de exemplaren met zuignappen/magneten…
Die hadden wij ook op onze c5 en dat ging prima! Voordeel is ook dat ze heel makkelijk op een andere auto te zetten zijn…

Xsara_Coupe

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 18 maart 2007 09:00 PM
  [ # 2 ]

Ik heb special mirror caravanspiegels van Repusel. Bevallen erg goed.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

rotraweri
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 18 maart 2007 10:35 PM
  [ # 3 ]
erik kuiper schreef:

Ik heb special mirror caravanspiegels van Repusel. Bevallen erg goed.

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Ik heb ze zelf ook. Voor de Picasso wel een extra ‘‘stripje’’ moeten kopen. Ze passen ook prima op C8 / Xantia.

oke bedankt voor de reacties tot nu toe
zal mij dus ff moeten wijden tot Repusel
en voor t audio gedeelte ff focussen op pioneer
bedankt tot nu toe

Profiel  

Jefspek
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 49

Gepost: 19 maart 2007 12:56 AM
  [ # 4 ]

met de caravanspiegels kan ik je niet helpen

maar wat die audio betreft, voor elk (bekend) merk van radio kan
je die kabelset krijgen om de stuurbediening te behouden.
maar zo ver ik weet komt de tekst niet op de display van de boordcomputer.

moest dit met een pioneer toch kunnen, laat het hier dan effe weten.

zelfs met de icelink van Dension (op de standaard radio) verschijnt er geen correcte weergave op het display van de bc (bij een gewone xsara dan)

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 869

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Gepost: 10 april 2007 03:59 PM
  [ # 5 ]

Inderdaad even naar de caravandealer en Repusel spiegels aanschaffen, deze bevallen ons ook erg goed. Denk inderdaad om het extra rubberen stripje voor ronde spiegelhuizen, anders wandeld je caravanspiegel er zo maar vanaf. Wanneer je dit nog niet safe genoeg vind, kun je ook nog banden met een zuignap eraan aanschaffen, tegen het inklappen door de wind.

Voor audio, welke ook op het originele display verschijnt, zul je inderdaad een bij Pioneer moeten kijken. Van horen zeggen, weet ik dat die dat leveren, maar of het waar is…...., weet ik niet zeker. Je kunt ook gewoon een originele radio aanschaffen en een paar betere speakers plaatsen, dan die papieren rommel, welke standaard in de Picasso zit.

De papieren speakers in mijn Xsara Coupé zijn aanzienlijk beter van kwaliteit, dan die in mijn Picasso.

Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni 2026 organiseren wij voor de 17de en LAATSTE keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 26t.m. 28 juni 2026 zijn jullie nog één keer welkom!!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook