Dat zijn wel rare XM’s…..
Animal triste post coitum
Serge schreef:Dat zijn wel rare XM’s…..
hahaha
nee joh, dat zijn xm’s van voor het uittrekken en de face lift…..
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Sorry, hier de goeie link….
bxbressers schreef:nee joh, dat zijn xm’s van voor het uittrekken en de face lift…..
Grrrr XM is geen BX..
bxbressers schreef:nee joh, dat zijn xm’s van voor het uittrekken en de face lift…..
Jij zit duidelijk nog in je gewennigsfase
Animal triste post coitum
Vanmorgen gespot in Breda, het evenbeeld van mijn exclusive! Maar dan in een donkerder kleur, wel dezelfde velgen. RL-NP-98
Afgelopen zaterdag was er een kleine filmset in Hoofddorp, alwaar ze een bijzonder leuke auto gebruikten om vanaf te filmen.
Gaat het hier om een Pijpops of een Tissier?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Mooie XM die al een tijdje op dezelfde plek staat met een open motorkap
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Mooie XM die al een tijdje op dezelfde plek staat met een open motorkap
Staat ook wel een beetje afgelegen of niet? (kan niet zien of er aan de andere kant van de weg huizen staan)
Vandaag overigens gespot op de A2 bij Den Bosch:
Zwarte (of heel donker kleurige) C6 reed me voorbij en had daardoor helemaal niet in de gaten dat er links naast me een groene XM break reed (FF-DD-20). Die reed er achter. Bestuurder groette me ook nog (toevallig iemand van het forum hier?)
Ik was spontaan helemaal het file leed vergeten

Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Fred L schreef:Mooie XM die al een tijdje op dezelfde plek staat met een open motorkap
Staat ook wel een beetje afgelegen of niet? (kan niet zien of er aan de andere kant van de weg huizen staan)
op die kaart zie je een rotonde, links van die rotonde is een klein stukje gras, paralel aan de hoofdweg staat deze al een geruime tijd geparkeerd.
foto’s zijn ook al van een paar dagen terug maar hij stond er vandaag nog steeds.
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Fred L schreef:Mooie XM die al een tijdje op dezelfde plek staat met een open motorkap
Vandaag overigens gespot op de A2 bij Den Bosch:
Zwarte (of heel donker kleurige) C6 reed me voorbij en had daardoor helemaal niet in de gaten dat er links naast me een groene XM break reed (FF-DD-20). Die reed er achter. Bestuurder groette me ook nog (toevallig iemand van het forum hier?)
Ik was spontaan helemaal het file leed vergeten
De FF-DD-20 is een lid van de technische commissie van de XMCLUB en die bak heeft er nu ook ruim 5 ton op zitten
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:
De FF-DD-20 is een lid van de technische commissie van de XMCLUB en die bak heeft er nu ook ruim 5 ton op zitten
Aha, nou wel leuk dat het dan inderdaad een bekende XM was.
MBa@NL schreef:Fred L schreef:Mooie XM die al een tijdje op dezelfde plek staat met een open motorkap
op die kaart zie je een rotonde, links van die rotonde is een klein stukje gras, paralel aan de hoofdweg staat deze al een geruime tijd geparkeerd.
foto’s zijn ook al van een paar dagen terug maar hij stond er vandaag nog steeds.
Twee weken terug zag ik deze dame ook al staan…
Ook met open motorkap
Xsara_Coupe
Zojuist in de serie Flodder gezien:
FT-GJ-21, rode TCT Ambiance. Toevallig iemand van hier die ‘m heeft?