Hallo,
ik zou graag de plaatjes “Xsara” “Picasso” van de achterklep verwijderen.
Nu is mijn vraag: zijn deze enkel vastgekleefd of zijn ze vastgehecht dmv “tsjoepkes” die in gaatjes zitten?
(als jullie mij kunnen volgen?)
Ik: Skoda Octavia 3 Combi 1.2 TSI 77kw ‘15 (maar in de praktijk rij ik met de C3)
Vroeger: VW Passat Break 3C 1.6 CR TDI ‘10, Xsara Picasso 16 HDI 110 ‘05, Golf4 TDI ‘02, Golf3 GT TDI ‘96, Golf2 TDI ‘90, Golf2 GTD ‘86
Madam: Citroen C3 1.6HDI 90 ‘10 (maar in de praktijk rijdt ze met de Octa)
Vroeger: P106D ‘97, Xantia18i ‘93, P206HDI70 ‘04, C3HDI70 ‘03, Corsa12S ‘89
Men neme :
- haardroger van het vrouwtje
Lichtjes de emblemen verhitten hiermee zodat de lijm zacht wordt…et voilà !
Als u eens wist…
Hallo Métisse,
je bent er dus zeker van dat er geen gaatjes in het koetswerk zitten waarin de emblemen verankert zitten?
Groeten en alvast bedankt voor uw reactie!
Ik: Skoda Octavia 3 Combi 1.2 TSI 77kw ‘15 (maar in de praktijk rij ik met de C3)
Vroeger: VW Passat Break 3C 1.6 CR TDI ‘10, Xsara Picasso 16 HDI 110 ‘05, Golf4 TDI ‘02, Golf3 GT TDI ‘96, Golf2 TDI ‘90, Golf2 GTD ‘86
Madam: Citroen C3 1.6HDI 90 ‘10 (maar in de praktijk rijdt ze met de Octa)
Vroeger: P106D ‘97, Xantia18i ‘93, P206HDI70 ‘04, C3HDI70 ‘03, Corsa12S ‘89
Er zitten geen gaatjes in het plaatwerk van de achterklep.
De logo´s zijn gekleeft.
ikzelf heb ze ook verwijderd, behalve het chevron logo natuurlijk
De “Picasso” klevers op de voorste spatschermen aan de zijkant heb ik ook verwijderd.
Groeten
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Is dit ook zo bij een xsara break?
Of zitten ze hier wel vast met pinnetjes ops:
heb ze bij m’n xsara picasso zonder probleem erafgehaald
bij m’n xsara ging dit niet
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L






















Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Peteryed schreef:[egres] schreef:
heb ze bij m’n xsara picasso zonder probleem erafgehaald
bij m’n xsara ging dit nietVerklaar je nader, die zitten toch ook gelijmt?
bij de Xsara zitten er als het goed is puntjes door het plaatwerk van de achterklep heen
bij de Picasso blijkbaar niet.
1ce schreef:Ik ben ook aan het overwegen om die eraf te halen. Maar… mijn wagen loopt al een paar jaar. Bestaat de kans dan niet dat er een verschil zichtbaar is in de carosseriekleur (tussen wat blootstaat aan weer en wind en hetgeen verscholen zat achter het logo?
volgens mij valt dat bij metalic lak best mee
ik garandeer uiteraard niks






















Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
arjan_verkade schreef:Peteryed schreef:[egres] schreef:
heb ze bij m’n xsara picasso zonder probleem erafgehaald
bij m’n xsara ging dit nietVerklaar je nader, die zitten toch ook gelijmt?
bij de Xsara zitten er als het goed is puntjes door het plaatwerk van de achterklep heen
bij de Picasso blijkbaar niet.
En hoe zit dat bij een Xantia. HEt lijkt me ook wel gaaf namelijk












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Peteryed schreef:arjan_verkade schreef:Peteryed schreef:[egres] schreef:
heb ze bij m’n xsara picasso zonder probleem erafgehaald
bij m’n xsara ging dit nietVerklaar je nader, die zitten toch ook gelijmt?
bij de Xsara zitten er als het goed is puntjes door het plaatwerk van de achterklep heen
bij de Picasso blijkbaar niet.
En hoe zit dat bij een Xantia. HEt lijkt me ook wel gaaf namelijk
geen idee
ik heb heel weinig ervaring met Xantia’s
wellicht in het Xantia gedeelte is er meer info te vinden
Hetzelfde!
C5, en C3 zijn anders…. met gaatjes!






















Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V






















Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ga er dit weekend ook eens aan beginnen!
Zal direct al veel handiger kuisen zonder die vervelende typeaanduidingen. Mijn spons zal me dankbaar zijn!
Ik: Skoda Octavia 3 Combi 1.2 TSI 77kw ‘15 (maar in de praktijk rij ik met de C3)
Vroeger: VW Passat Break 3C 1.6 CR TDI ‘10, Xsara Picasso 16 HDI 110 ‘05, Golf4 TDI ‘02, Golf3 GT TDI ‘96, Golf2 TDI ‘90, Golf2 GTD ‘86
Madam: Citroen C3 1.6HDI 90 ‘10 (maar in de praktijk rijdt ze met de Octa)
Vroeger: P106D ‘97, Xantia18i ‘93, P206HDI70 ‘04, C3HDI70 ‘03, Corsa12S ‘89