1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
Shit,de hele neus in elkaar.
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 03:21 PM

Dan ben je op weg naar citroville om een brug te bespreken,verleent een oude baas met een volvo 440 geen voorrang.
De oude baas had een sneetje in z’n hoofd,ikzelf heb geen letsel.
Heb je al die tijd de auto in de stalling gehad,eindelijk belastingvrij dieselen,dan heb je zo’n bejaarde…...
Er was famillie bij van die man ,die zeiden al dat ie eigentlijk niets meer op de weg te zoeken had.
Maar goed,ik was al lang blij dat ik niet in m,n apk-loze project reed op weg naar de garage.
Nu een ander probleem,de cx is niet getaxeerd,als ik de schade zou laten repareren schat ik het bedrag op 3/4000 euro schade.
Dat word dus touwtrekken met de verzekering.
Gelukkig kan ik een boel zelf,maar het spuiten moet ik echt laten doen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 04 juni 2007 03:22 PM
  [ # 1 ]

Nou, daar ben je weer lekker klaar mee…

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 03:24 PM
  [ # 2 ]

Het is de eerste dag van m,n vakantie,dat word dus 4 weken sleutelen ben ik bang voor.

Ray

Het was een cx of niks

Profiel  
 
Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 04 juni 2007 03:27 PM
  [ # 3 ]

Jemig wat rot, wat is er zoal stuk?

Hoop dat je nog veel onderdelen gebruikt kan vinden (Citroville, Van Gompel e.d.) want anders wordt ‘t financieel een stropje.

Heb ‘t gehad met de GSA toen ik die net 2mnd ofzo had: alleen nog een harde basis maar nog niet opgeknapt, “dus” nog niet getaxeerd. En een gewone AXA-Interpolis-Achmea taxateur keek toen dus van “hm, 14 jaar oud barrel met 170.000km op de klok = niks waard”. Van enig klassiekerbesef was geen sprake. Achteraf gezien had ik zelf een second opinion moeten eisen (mag altijd) en dan iemand als EuropeExpertise ernaar laten kijken, kan jou ook helpen wellicht Idea

Succes!

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 04 juni 2007 04:16 PM
  [ # 4 ]

goh, wat erg. misschien inderdaad nog wat te regelen met een taxatiebedrijf.

heel veel succes.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 04 juni 2007 04:25 PM
  [ # 5 ]

Was dit met de Rappold TD2?  Shocked

Kan je iig nog wel wat foto’s mailen van hoe die er recent nog uitzag, misschien bruikbaar voor de verzekering/schadetaxatie?

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 juni 2007 04:48 PM
  [ # 6 ]
garagestmarien schreef:

goh, wat erg. misschien inderdaad nog wat te regelen met een taxatiebedrijf.

heel veel succes.

na een schade is er niks meer te regelen met een taxatie bedrijf Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 juni 2007 04:49 PM
  [ # 7 ]

wel heel erg maar ik weet dat je zelf heel handig ben dus heb er goede hoop in dat jij hem weer picobello maakt nu de verzekkering nog Wink

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 juni 2007 06:23 PM
  [ # 8 ]

Eigenlijk is het hele taxatie-verhaal dikke bull. Een goed expert/taxateur zal ook op zeer aannemelijke gronden de waarde van een wagen met schade in kunnen schatten. Dat dit in de praktijk niet gebeurt en dat het dus nodig is om vooraf je voiture te laten taxeren is in feite schandelijk. Het verteld ons vooral dat de waardebepaling van je voertuig afhankelijk is van de opdrachtgever + de reden van de waardebepaling.

Is het dus een mogelijkheid om je wagen alsnog zelf in eigen beheer te laten taxeren, en dan dus met schade? Ik kan mij namelijk voorstellen dat een goede taxateur prima in staat is om een raport te schrijven met daarin de huidige waarde + de waarde als de schade er niet had gezeten/is hersteld.
Met zo’n rapport is je positie in ieder gaval ietsje sterker.

In ieder geval heel veel succes!!!

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3215
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 06:48 PM
  [ # 9 ]

Er staat momenteel een CX serie 1 breedspoor op marktplaats waarvan het interieur uitgebrand is, maar waarvan het exterieur nog in uitstekende staat lijkt. Vraagprijs €350. Dat zou een mooie onderdelenwagen voor je kunnen zijn.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 juni 2007 07:17 PM
  [ # 10 ]

Vergeet daarbij niet dat het plaatwerk best wel eens flink heet kan zijn geweest, waardoor je een enorm roestgevoelig geheel zult overhouden.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 04 juni 2007 07:46 PM
  [ # 11 ]
patje74 schreef:

Eigenlijk is het hele taxatie-verhaal dikke bull.

Tsja.. Als je auto to de grond is afgebrand kan je nooit meer zeggen hoe die eruit zag voor het ongeluk….

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 juni 2007 08:47 PM
  [ # 12 ]
bogaard77 schreef:
patje74 schreef:

Eigenlijk is het hele taxatie-verhaal dikke bull.

Tsja.. Als je auto to de grond is afgebrand kan je nooit meer zeggen hoe die eruit zag voor het ongeluk….

Oh sorry, ik was vergeten dat er ook een aantal uitzonderingen op mijn stelling zijn, waarvan jij er eentje opnoemt.  Wink
In dit geval is dat dus niet van toepassing.

Ben je het verder wel met mij eens?

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3215
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 09:16 PM
  [ # 13 ]
patje74 schreef:

Vergeet daarbij niet dat het plaatwerk best wel eens flink heet kan zijn geweest, waardoor je een enorm roestgevoelig geheel zult overhouden.

Dan zou de lak er ook af moeten liggen en dat lijkt op de foto niet het geval te zijn.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 09:57 PM
  [ # 14 ]

Ja helaas is het de td2 rappold,ik ben vandaag al wezen kijken naar een 2200 super uit ‘‘75 in sint oedenrode,vr.pr 500 euro.
Dit in verband met smalspoor onderdelen,maar die auto is ook al te ver heen voor dat geld.
Laswerk aan de voorkop,slechte koplampen,grille kapot,deuk in bumper,koppakking lek,uitgeleefd interieur,enz.
Die uitgebrande wagen voor 350 euro staat ook nog op mijn lijst,volgens mij is alleen het interieur uitgebrand.
Dan staat er ook nog die belgische athena te koop voor 500 euro,heeft al wel de brede schermen,maar nog de oude neus.
Een andere optie is om het geld wat ik beur in die andere break te stoppen,spuiten bijvoorbeeld.
Eerst eens kijken wat ik beur. Wink

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 04 juni 2007 10:26 PM
  [ # 15 ]

Bij garage mooyman in den haag staat nog een cx 20 pallas uit’
82 dus met oude neus.
Belgisch kenteken,goed lopend,met aangeroeste portieren. vr.pr 250 euro.
Ook een serieuze kandidaat,bovendien zijn de pallas extra’s ook vaak wel goed te verkopen.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook