Ik heb de standaard radio uit de Picasso eruit gebonjourd en vervangen door een deugdelijk exemplaar van Sony, de BT2500 met bluetooth carkit functie.
Nu begreep ik dat er oplossingen bestaan om de stuurbediening en de display aflezing weer functioneel te maken?
Kan iemand mij vertellen of dat zo is en waar dat eventueel te verkrijgen is? Mijn dealer heeft het in ieder geval niet.

Totaal aantal Berichten: 869
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Ff op de site van Sony shoppen, anders een mailtje er aan wagen.
Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni 2026 organiseren wij voor de 17de en LAATSTE keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 26t.m. 28 juni 2026 zijn jullie nog één keer welkom!!

- 2CV Special
Het probleem bij de Picasso zit hem niet zo zeer in de radio, maar in de waardeloze prutspeakertjes, die zijn van papier. Ik heb er 150 en 180 watt speakers in gehangen en heb een zeer goed geluid.
Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni 2026 organiseren wij voor de 17de en LAATSTE keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 26t.m. 28 juni 2026 zijn jullie nog één keer welkom!!

- 2CV Special
Helaas werkt de link niet, je foto is nog steeds te groot. Ff met image resizer aan de slag.