





















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
k zag vh weekend een peugeot met zwarte velgen en gepolijstje velgranden (kon t merk zo snel niet zien), zou ook niet verkeerd staan lijkt me..
ieksEmmu schreef:k zag vh weekend een peugeot met zwarte velgen en gepolijstje velgranden (kon t merk zo snel niet zien), zou ook niet verkeerd staan lijkt me..
Weet ik
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vanmiddag bij Mascotte automaterialen het K&N inlegfilter opgehaald. Gelijk ook even luxe kentekenplaten besteld. Het voorste nummerbord ziet er al niet meer zo mooi uit, bovendien vind ik platen met opgelegde letters veeel mooier. Daarover later meer.
K&N inlegfilters vervangen stelt geen drol voor, maar de geïnteresseerden onder ons ben ik uiteindelijk toch een uitgebreid beeldverslag verschuldigd..
Het filter in de verpakking dus (Klik op de foto voor een vergroting, foto’s gehost door Flickr):
De behuizing waar het filter in moet, te openen door vier kruiskopschroeven los te draaien:
De twee filters. Let op hoe veel platter het K&N geval is:
En weer dicht, met waarschuwingssticker tegen garagemedewerkers die menen het K&N filter te moeten vervangen:
Ondertussen ook een hoop spullen van de oude xsaar te koop gezet. Nu eerst eten en vanavond bier en pokeren
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
moet je zo’n filter niet inoliën?












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ieksEmmu schreef:moet je zo’n filter niet inoliën?
Ja dat klopt, maar uit de verpakking zitten ze standaard al in de olie
Tenminste, dat was zo bij mijn GreenAIR
Sodeknijter Daan, mooi bak die je daar gescoord hebt! Gefeliciteerd!
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.
Tsjee, de snelle Eindhovense jongens gaan dieselen…
Het wordt tijd voor een mooie fotoshoot
BTW, kijk ff op mijn flickr page voor mijn nieuwe aanwinst… (hint)
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Simpele Ziel schreef:Tsjee, de snelle Eindhovense jongens gaan dieselen…
![]()
Het wordt tijd voor een mooie fotoshoot![]()
BTW, kijk ff op mijn flickr page voor mijn nieuwe aanwinst…
(hint)
n Alfa!.......diesel…? lachuh!
Feauteautjes gemaakt… Klik op de thumbs om te vergoten. Enjoy
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wow, mooie foto’s van een erg mooie wagen!
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.
Bedankt voor de reacties allemaal
Vanmiddag de luxe kentekenplaten ophalen, waren binnen een dag al klaar
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
DigiDaan schreef:Bedankt voor de reacties allemaal
Vanmiddag de luxe kentekenplaten ophalen, waren binnen een dag al klaar
Toch even nieuwsgierig ops:
Wat kosten 2 platen met opgelegde letters?
37 euro.
Voor de mensen die nog niet genoeg plaatjes hebben gezien zal ik nog wel een fotootje posten
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Plaatje van de nieuwe plaat. Is het geen plaatje? (en klikken om te vergroten, foto gehost bij flickr etc etc)
Verder is ze vandaag voor een checkup naar Van Boxmeer in Sint Oedenrode geweest. De dieselfilters zijn vervangen en de computer is uitgelezen. Er stonden geen storingen geregistreerd en alle noodzakelijke updates waren al uitgevoerd. Er zit geen speling op ondersteldelen of rubbers. De koppeling ging wat stroef maar dit was voornamelijk mechanisch, na wat smering ging het al een stuk makkelijker. Al met al goed om te horen dus.
De bediening van de achterklep hebben ze helaas niet weten te repareren. Het zal ergens in de bekabeling fout moeten zitten, of in de BSI (wat dan een duur geintje zal zijn). Ze hebben het probleem niet eerder gezien dus zal ik maar verder zoeken. Zelf eens met de multimeter aan de gang gaan, ik heb wel het elektrisch schema meegekregen..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo gister even op en neer geweest naar Utrecht voor een CDT 13 cm speakerset, in de achterdeuren. Volgens de verkoper moet ik ze aansluiten door middel van een duitse of italiaanse, maar zeker geen engelse versterker, vanwege het de klankkleur. Toen heb ik maar meteen gezegd dat ik niet zo’n hele kritische luisteraar ben
Wat wel duidelijk is geworden is dat ik snel een BSI adapterkabeltje haal en mijn goede oude pioneer terug hang. Die levert toch net effe een beetje meer vermogen dan de standaard radio. Verder ratelt er iets mee in de rechter achterdeur, dus daar zal ik een keer de bekleding vanaf moeten slopen, en de boel beter isoleren.
Ook heb ik gister weer getankt. Geen V-power diesel deze keer, maar Total Excellium diesel. Terwijl de boordcomputer een gemiddeld verbruik van 6,5 liter op 100 kilometer aangaf, had ik 815 kilometer op de teller staan en moest ik 45 liter tanken. Verbruik dus tegen de 1 op 18
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!