3 van de 38
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

2d: Xsara HDi Exclusive (deel één)
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 09 juli 2007 03:32 PM
  [ # 31 ]

k zag vh weekend een peugeot met zwarte velgen en gepolijstje velgranden (kon t merk zo snel niet zien), zou ook niet verkeerd staan lijkt me..  Cool

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7869

Gepost: 09 juli 2007 04:15 PM
  [ # 32 ]
ieksEmmu schreef:

k zag vh weekend een peugeot met zwarte velgen en gepolijstje velgranden (kon t merk zo snel niet zien), zou ook niet verkeerd staan lijkt me..  Cool

Weet ik Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 juli 2007 09:07 PM
  [ # 33 ]

Vanmiddag bij Mascotte automaterialen het K&N inlegfilter opgehaald. Gelijk ook even luxe kentekenplaten besteld. Het voorste nummerbord ziet er al niet meer zo mooi uit, bovendien vind ik platen met opgelegde letters veeel mooier. Daarover later meer.

K&N inlegfilters vervangen stelt geen drol voor, maar de geïnteresseerden onder ons ben ik uiteindelijk toch een uitgebreid beeldverslag verschuldigd.. Cool

Het filter in de verpakking dus (Klik op de foto voor een vergroting, foto’s gehost door Flickr):

De behuizing waar het filter in moet, te openen door vier kruiskopschroeven los te draaien:

De twee filters. Let op hoe veel platter het K&N geval is:

En weer dicht, met waarschuwingssticker tegen garagemedewerkers die menen het K&N filter te moeten vervangen:

Ondertussen ook een hoop spullen van de oude xsaar te koop gezet. Nu eerst eten en vanavond bier en pokeren Cool

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 10 juli 2007 09:19 PM
  [ # 34 ]

moet je zo’n filter niet inoliën?

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 juli 2007 10:39 PM
  [ # 35 ]
ieksEmmu schreef:

moet je zo’n filter niet inoliën?

Ja dat klopt, maar uit de verpakking zitten ze standaard al in de olie Wink

Tenminste, dat was zo bij mijn GreenAIR Smile

Profiel  

Koots
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 11 juli 2007 12:53 AM
  [ # 36 ]

Sodeknijter Daan, mooi bak die je daar gescoord hebt! Gefeliciteerd!

1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -

vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 11 juli 2007 02:40 AM
  [ # 37 ]

Tsjee, de snelle Eindhovense jongens gaan dieselen… Wink
Het wordt tijd voor een mooie fotoshoot Wink

BTW, kijk ff op mijn flickr page voor mijn nieuwe aanwinst… Wink (hint)

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 11 juli 2007 02:52 AM
  [ # 38 ]
Simpele Ziel schreef:

Tsjee, de snelle Eindhovense jongens gaan dieselen… Wink
Het wordt tijd voor een mooie fotoshoot Wink

BTW, kijk ff op mijn flickr page voor mijn nieuwe aanwinst… Wink (hint)

n Alfa!.......diesel…? lachuh!  Wink

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 11 juli 2007 01:51 PM
  [ # 39 ]

Feauteautjes gemaakt… Klik op de thumbs om te vergoten. Enjoy Wink

Profiel  

Koots
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 11 juli 2007 05:42 PM
  [ # 40 ]

Wow, mooie foto’s van een erg mooie wagen!

1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -

vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 11 juli 2007 05:44 PM
  [ # 41 ]

Bedankt voor de reacties allemaal Cool

Vanmiddag de luxe kentekenplaten ophalen, waren binnen een dag al klaar   Very Happy

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 juli 2007 08:53 PM
  [ # 42 ]
DigiDaan schreef:

Bedankt voor de reacties allemaal Cool

Vanmiddag de luxe kentekenplaten ophalen, waren binnen een dag al klaar   Very Happy

Toch even nieuwsgierig Surprisedops:

Wat kosten 2 platen met opgelegde letters? Wink

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 11 juli 2007 09:32 PM
  [ # 43 ]

37 euro.

Voor de mensen die nog niet genoeg plaatjes hebben gezien zal ik nog wel een fotootje posten Wink

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 12 juli 2007 10:02 PM
  [ # 44 ]

Plaatje van de nieuwe plaat. Is het geen plaatje? (en klikken om te vergroten, foto gehost bij flickr etc etc)

Verder is ze vandaag voor een checkup naar Van Boxmeer in Sint Oedenrode geweest. De dieselfilters zijn vervangen en de computer is uitgelezen. Er stonden geen storingen geregistreerd en alle noodzakelijke updates waren al uitgevoerd. Er zit geen speling op ondersteldelen of rubbers. De koppeling ging wat stroef maar dit was voornamelijk mechanisch, na wat smering ging het al een stuk makkelijker. Al met al goed om te horen dus.

De bediening van de achterklep hebben ze helaas niet weten te repareren. Het zal ergens in de bekabeling fout moeten zitten, of in de BSI (wat dan een duur geintje zal zijn). Ze hebben het probleem niet eerder gezien dus zal ik maar verder zoeken. Zelf eens met de multimeter aan de gang gaan, ik heb wel het elektrisch schema meegekregen..

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 14 juli 2007 11:06 PM
  [ # 45 ]

Zo gister even op en neer geweest naar Utrecht voor een CDT 13 cm speakerset, in de achterdeuren. Volgens de verkoper moet ik ze aansluiten door middel van een duitse of italiaanse, maar zeker geen engelse versterker, vanwege het de klankkleur. Toen heb ik maar meteen gezegd dat ik niet zo’n hele kritische luisteraar ben Smile

Wat wel duidelijk is geworden is dat ik snel een BSI adapterkabeltje haal en mijn goede oude pioneer terug hang. Die levert toch net effe een beetje meer vermogen dan de standaard radio. Verder ratelt er iets mee in de rechter achterdeur, dus daar zal ik een keer de bekleding vanaf moeten slopen, en de boel beter isoleren.

Ook heb ik gister weer getankt. Geen V-power diesel deze keer, maar Total Excellium diesel. Terwijl de boordcomputer een gemiddeld verbruik van 6,5 liter op 100 kilometer aangaf, had ik 815 kilometer op de teller staan en moest ik 45 liter tanken. Verbruik dus tegen de 1 op 18 Cool

Profiel  

3 van de 38
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook