3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Een soort natte droom gevonden…
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 14 april 2007 03:00 PM
  [ # 31 ]

wat je ook kan doen is in de SM-club ‘t bericht loslaten dat je een SM wil kopen, gerandeerd dat iemand wel contact met je gaat opnemen, en clubauto’s zijn over ‘t algemeen wel in orde (keb ‘t nu effe niet over mijne hè), you never know, btw in de belgische DS/SM club verkoopt iemand zijn bruine full option SM voor 9500.00 € en heb je interesse pm mij dan maar, good luck

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 14 april 2007 03:09 PM
  [ # 32 ]

Hmmm, ik weet ook niks van SM’s, maar beslis wat je maximaal kwijt wil zijn voor een rijdende SM, zet op een rijtje wat je wilt (ik zou zeggen reken zo’n handbak daarbij in), inclusief een flinke reeks aan mogelijke tegenvallers. Reken uit wat de werkzaamheden gaan kosten, en kijk wat er overblijft. Dat bied je voor het ding. Als je een keer echt een SM wilt zijn ze altijd wel ergens te koop, het zijn immers ondingen Wink.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3189
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 14 april 2007 03:18 PM
  [ # 33 ]
georgeskawa schreef:

wat je ook kan doen is in de SM-club ‘t bericht loslaten dat je een SM wil kopen, gerandeerd dat iemand wel contact met je gaat opnemen, en clubauto’s zijn over ‘t algemeen wel in orde (keb ‘t nu effe niet over mijne hè), you never know, btw in de belgische DS/SM club verkoopt iemand zijn bruine full option SM voor 9500.00 € en heb je interesse pm mij dan maar, good luck

Is een auto waar nog NIKS aan gemodifieerd is !! ( als we het over dezelfde hebben )

Als je en SM wil kopen moet je gewoon ALLE modificaties erbij rekenen of je moet zwart op wit de bewijzen hebben dat ze uitgevoerd zijn .

Niet een mededeling van de verkoper dat “alles in orde”  is .

daar kennen we al genoeg verhalen van met desatreuze afloop ( zeven SM’S in Belgie allen de laatste jaren ).


Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 14 april 2007 03:48 PM
  [ # 34 ]

ik ben op zich helemaal niet van plan om serieus een sm te kopen.
zeker niet na de diverse tips in dit topic.
wie weet ga ik die man nog eens bellen om te horen wat hij zelf nou eigenlijk in gedachte had voor die auto.
w.s. is hij zelf helemaal niet op de hoogte van de enorm kostbare modificatie toestanden en dat daarmee zijn sm w.s. veel minder waard is dan hij zelf in zijn hoofd heeft.

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 14 april 2007 04:03 PM
  [ # 35 ]

Je kunt natuurlijk gewoon doen wat Waterman heeft gedaan en de automaat gelijk door een handbak laten vervangen. Dan heb je wel de SM die je wil hebben uiteindelijk. Maar, zoals gezegd, als je een SM wilt kun je misschien beter eens elders kijken…

Profiel  
 
Visa 1.4 TRS
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006

- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Gepost: 13 juli 2007 01:43 AM
  [ # 36 ]

Hoe is dit nu afgelopen?

Erik had hem wel gekocht toch? Surprisedops:

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 13 juli 2007 09:35 AM
  [ # 37 ]

nee, ik heb me tot nog toe in kunnen houden.
elke dag even lezen in het blooper en waterman topic om weer met beide benen op de grond te geraken. zo hou ik het vol. Smile

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juli 2007 03:56 AM
  [ # 38 ]

Als je een SM koopt raak je ook wel aan de grond hoor Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 509
Geregistreerd: 23-09-2006

Gepost: 14 juli 2007 04:17 AM
  [ # 39 ]
georgeskawa schreef:

Bertu CX, ga je mond eens spoelen, een E-Type ?!? heb je dat ding weleens voorbij zien rijden in jouw straat (of iemand anders z’n straat),  dat ljkt wel een familielid van de Fiat Multipla, m.a.w. een auto met een enge ziekte. @ Erik Wijngaarden ;en met een raadgever als Lelijke Eend heb je dus ook geen vijanden meer nodig, je hebt zo de vijand in huis ; “DOEN’ hoe verzint ie ‘t ?, Maaaar naaar mijn raad moet je ook niet luisteren hoor, ik heb een heel leuk gespek met iemand met 35.000 € in z’n broekzak en hij twijfelt tussen een Maserati Shamal en een Maserati 3200 gt, nou, probeer zo iemand maar eens van goed advies te voorzien, ik heb ‘m gezegd , koop voor 10.000 € SM en dan heb je nog geld over voor een serieuze revisie en sindsdien spreekt hij niet meer met mij, begrijp jij daar nou iets van ?!? @ BertuCX en Lelijke Eend, neem deze reply niet te serieus,  ‘t is juist om eens goed te lachen Laughing

Knakworst.

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook