een goedemiddag,
gezien het feit dat mijn vrouw na verhuizing naar Veghel de CX Diesel niet meer dagelijks nodig had om de kinderen naar school te brengen heeft-ie sinds november vorig jaar gestald gestaan bij George in Herpt. Ik heb hem toen gevraagd uit te kijken naar iemand die ofwel de diesel wilde kopen (zodat ik een benzine terug kon kopen) ofwel wilde ruilen, benzine tegen diesel.
We zijn nu 9 maanden verder en George kwam op het idee om zijn ouwe GTI te ruilen tegen de onze, uiteraard na gekeken te hebben hoe de beide CX’en er aan toe zijn. Zo heeft de onze een later ingebouwde Xantia airco, een beter dak , betere voor- en achterschermen. De GTI heeft een betere bodem en betere portieren, en ook het beruchte schuifdak (dat vlgs George , door een goede afwatering, geen issue hoeft te zijn/worden). Interieurs zijn identiek, carrosserie kleur ook, evenals het bouwjaar.
Vandaag langs gegaan om de auto’s uit de schuur te trekken en een eerste inspectie uit te voeren met bovenstaande als resultaat.
Het was voor beide auto’s accu’s opporren, starten en lopen, dus dat was wel handig.
Nu gaat George de balans opmaken en ben ik benieuwd of de ruil interessant gaat worden.
Wordt vervolgd….

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Re: CX 2500 GTI vs CX 25 TRD Turbo II
Goeie deal Hugo hehe. Ben benieuwd!
Heb hem net gebeld, ik ga morgen mijn GTi brengen om wat kluswerk te verrichten. Ben zelf nieuwe stukken in mijn rotten kozijnen aan het zetten dus heb er zelf geen tijd voor. Gelukkig zijn mijn CXen er niet zo erg aan toe als mijn kozijnen
Citroenhugo schreef:een goedemiddag,
gezien het feit dat mijn vrouw na verhuizing naar Veghel de CX Diesel niet meer dagelijks nodig had om de kinderen naar school te brengen heeft-ie sinds november vorig jaar gestald gestaan bij George in Herpt. Ik heb hem toen gevraagd uit te kijken naar iemand die ofwel de diesel wilde kopen (zodat ik een benzine terug kon kopen) ofwel wilde ruilen, benzine tegen diesel.
We zijn nu 9 maanden verder en George kwam op het idee om zijn ouwe GTI te ruilen tegen de onze, uiteraard na gekeken te hebben hoe de beide CX’en er aan toe zijn. Zo heeft de onze een later ingebouwde Xantia airco, een beter dak , betere voor- en achterschermen. De GTI heeft een betere bodem en betere portieren, en ook het beruchte schuifdak (dat vlgs George , door een goede afwatering, geen issue hoeft te zijn/worden). Interieurs zijn identiek, carrosserie kleur ook, evenals het bouwjaar.
Vandaag langs gegaan om de auto’s uit de schuur te trekken en een eerste inspectie uit te voeren met bovenstaande als resultaat.
Het was voor beide auto’s accu’s opporren, starten en lopen, dus dat was wel handig.
Nu gaat George de balans opmaken en ben ik benieuwd of de ruil interessant gaat worden.
Wordt vervolgd….
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
George gaat wat vrouwelijke hulp van ons forumlid La Léo krijgen, dus dan worden de wachttijden minder.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic schreef:George gaat wat vrouwelijke hulp van ons forumlid La Léo krijgen, dus dan worden de wachttijden minder.
Neemt ie nog nieuwe klanten aan dan?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Neeheeh; de wachttijden worden minder
T(h)ijs schreef:cxfanatic schreef:George gaat wat vrouwelijke hulp van ons forumlid La Léo krijgen, dus dan worden de wachttijden minder.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
T(h)ijs schreef:cxfanatic schreef:George gaat wat vrouwelijke hulp van ons forumlid La Léo krijgen, dus dan worden de wachttijden minder.
Straks weer wel, als het zo doorgaat!
cxfanatic schreef:George gaat wat vrouwelijke hulp van ons forumlid La Léo krijgen, dus dan worden de wachttijden minder.
heb La Leo daar inderdaad ontmoet, en ze was goed bezig
Overigens heeft ze zelf ook een hele leuke CX uit F geimporteerd, een goudkleurige type 1. Maar daar is vast al een topic over

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ja, in het gastenboek staat een topic over La Léo. De mannen hier kwamen er als vliegen op af.