Ree schreef:kreazyV8wuppo schreef:mvgr wupke:die de garage rekening al helemaal nie wil dokken..
Ach, voor 25 cent per kilometer rijdt je een goed onderhouden XM.
Iedere 10000 km mag je dan 2 maal de garage voor 500 euro spekken en de rest gaat naar de Shell.
Als je een beetje handig bent is er op de 2 maal 500 euro nog best wat te besparen
En als je dat te duur vind moet je zeker geen XM gaan rijden.
Groet,
Ree
dat ga nie lukken imo.. ma goeh jou geluk dus..
mvgr wupke

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
tsja ik rijd ook absoluut niet in een XM omdat het zo goedkoop is maar omdat ik in geen andere auto meer wil rijden en laat ik daar nou net geld voor over moeten hebben wink
De V6 is top of the range en daar dok je voor.
Laten de kosten lekker in het midden liggen, maar als je in een dikke XM rijdt dan lach je iedereen uit!
De allerlekkerste V6 is natuurlijk de V6 24v (ZPJ4). Bij goed onderhoud ook onverslijtbaar! Het geluid van de 24v is fenomenaal en de trekkracht ook, zowel bij lage als hoge toeren. Waar de 12v bij 5000 toeren een beetje doods is gaat de 24v daar nog een keer extra had trekken. En dan lijkt het (qua geluid in ieder geval) meer een racewagen dan een Citroen
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010

Als ik de benzine kon betalen deed ik meteen een bod op je bolide….

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
filter waar dan
euh… als je wil dat zo’n bak lang meegaat, zul je toch regelmatig de ATF moeten verversen en het filter schoonmaken.
Een V6 ZPJ ding is trouwens alleen economisch verantwoord op gas, op benzine is ‘t niet te betalen

Harm schreef:filter waar dan
euh… als je wil dat zo’n bak lang meegaat, zul je toch regelmatig de ATF moeten verversen en het filter schoonmaken.
ik heb dat tot nog toe laten doen en er nog niet over gehoord of op de rekening zien staan ... oops
bxsport.com schreef:De allerlekkerste V6 is natuurlijk de V6 24v (ZPJ4). Bij goed onderhoud ook onverslijtbaar!
Alright, dat onderhoud is wel de reden dat ik voor een 12v gekozen heb.
Toen ik de prijs zag voor een nieuwe uitlaat bijvoorbeeld kreeg ik spontaan tranen in mijn portemonnee. En dan ging er nog een donkerbruin verhaal rond over scheurende koppen oid? En waar de 12v dan nog sleutelbaar is - wat ook niet veel is - kun je het bij de 24v helemaal vergeten… 3 uur werk voor een nieuwe set bougies? Niet dat ik anti-24v ben, het lijkt me een geweldige motor om mee te rijden maar ik durfde het gewoon niet aan. Zat nog aan opvoeren van m’n 12v te denken maar dan roert m’n automaat in de soep…
Groetjes Erik!

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
en?al iemand de PDF bekeken welke ik door een link heb geplaatst?
Als er interrese is heb ik ook die van serie 2.
julie zeggen het maar

ben nu aan het downloaden
ik lees net in de onderhoudshistorie dat het in 2003 voor het laatst gedaan is, wordt wel weer tijd dan he’
en?al iemand de PDF bekeken welke ik door een link heb geplaatst?
gelezen en opgeslagen…....tanx
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ik lees net in de onderhoudshistorie dat het in 2003 voor het laatst gedaan is, wordt wel weer tijd dan he’
als je dit om de 20.000 km doet,zal je bak redelijk lang mee gaan!
Is wel dure olie,want om de 20.000 km betekend voor de meesten,eens per jaar of meer….
Maar een verse 4HP18 of 4HP20 kost ook veel geld
Blooper1963 schreef:en?al iemand de PDF bekeken welke ik door een link heb geplaatst?
Als er interrese is heb ik ook die van serie 2.
julie zeggen het maar
doe mij van beide ff de full downloadeble file’s
kan ik jullie tzt weer helpen ermee hehehe..
mvgr wupke: K*t dat MM wil nog nie van die Xantia,, ff vlooien,,,
als je dit om de 20.000 km doet,zal je bak redelijk lang mee gaan!
word dit ook door citroen geadviseerd dan ?
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl