Goede schadehersteller gezocht (liefst in NH)
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 05-07-2004

Gepost: 17 augustus 2007 04:37 PM

Ik ben op zoek naar een goede schadehersteller/spuiter, het liefst in de buurt van Amsterdam.

Wat moet er gebeuren? Het gaat om een BX, ik heb roest bij de bovenhoeken van de voorruit, en een deukje in het dak, dus dak en A stijlen moeten gespoten worden. Ook wil ik de motorkap laten overspuiten. Daarnaast zit er een deuk in een achterscherm.

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar het komt wel uit mijn eigen zak (het is geen verzekeringswerk), dus als het niet al te duur is zou dat mooi zijn.

Verder ga ik liever naar een wat kleinere toko waar met aandacht gewerkt wordt in plaats van een grote tent die alleen leasebakken en verzekeringswerk doet.

Als iemand goede adressen of ervaringen heeft, dan hoor ik graag namen en/of telefoonnummers.

Alvast bedankt,
JM

Profiel  
 
mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534
Geregistreerd: 21-06-2004

Gepost: 17 augustus 2007 05:28 PM
  [ # 1 ]

Hier al geprobeerd? http://www.alacar.nl/scripts/
Werd hier door een grote schadehersteller naar toe verwezen (niet in Amsterdam trouwens, andere vestiging). Ben er geweest en er werd netjes een offerte opgemaakt, iets wat ze bij de eerste schadefiguren geeneens wilden doen omdat het te duur zou worden (werkten alleen voor verzekeringen e.d.). Spuitwerk kan ik niks over zeggen want ik heb het nog niet laten doen. Ervaringen hierover zijn dus ook bij mij welkom…

Profiel  
 
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 05-07-2004

Gepost: 17 augustus 2007 09:07 PM
  [ # 2 ]

Merci, ik ga er maandag even langs.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook