Hallo,
Ik had graag geweten wat een realistische verkoopprijs zou zijn van een Xsara 1.8i 16V Exclusive bj 1998.
Opties:
*automatische airco
*metaalglansverf Gris Quartz
*Lichtmetalen Velgen
*leder pack (donkergrijs)
Voorts is de auto in onberispelijke staat (echt, op een auto van 9 jaar oud nog niet gezien, mijn oom waste de auto iedere week, er is nooit in gerookt) met slechts 90.000km. Drie dagen geleden gekeurd zonder één opmerking, nieuwe Uniroyal Rally 550 op de achteras.
Foto’s volgen.
In welke richting moet ik gaan denken? Het is echt een zalige auto om mee te rijden, leuke motor en goeie zetels, stil vanbinnen. Maarja, tis een benzinemotor hé...
Alle toebehoren werken en in 1998 was de catalogusprijs incl. opties zo’n 20.000€.
Er zit dus op: 4 elektrische ruiten, regensensor, 4 airbags, ABS, kofferpack, mistlichten, leder zetels en stuur, autoradio Citroën met cassette en radio met RDS en 6 luidsprekers, helling van de bestuurderszetel elektrisch verstelbaar en manuele hoogteregeling, oliemeter, ...[/list]
Als ik de gegevens (hopelijk niets vergeten) zo eventjes snel bij de ANWB invoer, dan kom ik op de volgende bedragen:
inruil bij autobedrijf € 3.200,00
aan een particulier € 3.750,00

Totaal aantal Berichten: 7856
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Houd er wel rekening mee dat de auto op belgisch kenteken staat. Ik denk dat alleen om die reden al de prijs meer rond de 2500 zou moeten zitten. De kilometerstand is netjes en de auto mag in prima staat zijn, dat neemt niet weg dat benzineautos veel minder geliefd zijn..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Houd er wel rekening mee dat de auto op belgisch kenteken staat. Ik denk dat alleen om die reden al de prijs meer rond de 2500 zou moeten zitten. De kilometerstand is netjes en de auto mag in prima staat zijn, dat neemt niet weg dat benzineautos veel minder geliefd zijn..
Inderdaad, ik had niet gezien dat het om een Belgische auto ging. Dan is de prijs ‘n stuk lager ...helaas, voor de verkoper.
Hmmm, toch interessant om eens te shoppen in België voor onze volgende auto? (Wel rekening houden met de bpm dan uiteraard)
2500€ was wat we ook zelf dachten. Er is een handelaar die er 3000€ voor wil geven, dus we gaan daar best voor gaan dan

Totaal aantal Berichten: 27958
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
cocico schreef:2500€ was wat we ook zelf dachten. Er is een handelaar die er 3000€ voor wil geven, dus we gaan daar best voor gaan dan
Pfff wou dat de handelaren hier ook meer gaven dan de prijs in mijn gedachten
Toen mijn Xsara te koop stond kwam er niemand bij de prijs die ik in gedachten had