2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Starten electra !
pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 679
Geregistreerd: 25-06-2004

Gepost: 03 oktober 2007 09:24 PM
  [ # 16 ]

Ik heb hier even en diagram geplaatst en heb hier de volgende vraag bij:

Bovenin de diagram staat nr 19, dit is de dubbele relais, nu staat daar bovenin een vakje met 86a, volgens mij moet hier dus continu spanning opstaan en als het contact wordt aangezet komt er op 86b spanning te staan. Klopt deze analyse ? Ik heb nog nooit zo’n tekening gelezen dus ben een newbe.


 

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 oktober 2007 09:33 PM
  [ # 17 ]

Wat is die schakelaar 70 dan?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 oktober 2007 09:46 PM
  [ # 18 ]

Even hoor. We hebben het toch over een 81’er 2400 GTI? Volgens mij heb je daar het verkeerde schema.

Profiel  
 
pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 679
Geregistreerd: 25-06-2004

Gepost: 03 oktober 2007 09:50 PM
  [ # 19 ]

Surprisedops: is dat zo ? dit is een schema van een electronic fuel injection , heb jij een andere ?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 oktober 2007 09:55 PM
  [ # 20 ]

ja. En daarin ontbreekt die hele schakelaar 70.

Profiel  
 
pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 679
Geregistreerd: 25-06-2004

Gepost: 03 oktober 2007 10:06 PM
  [ # 21 ]

70 is de Anti-theft switch staat in de documentatie, maar waar denk jij dat 86a naar toe gaat ?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 oktober 2007 10:17 PM
  [ # 22 ]

Hetzelfde als in jouw schema, naar de luchtmeter. Er zitten wat verschillen in de schema’s. Pb even je e-mail, dan scan ik de GTI ‘81even voor je.

Profiel  
 
pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 679
Geregistreerd: 25-06-2004

Gepost: 03 oktober 2007 10:45 PM
  [ # 23 ]

bedankt ik heb je gepb’t


Bte nr 86a gaat naar nr 14 en dat zou de starter zijn, zou die dan op de plus van de starter zitten ?

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 04 oktober 2007 12:59 AM
  [ # 24 ]

70 is het startkontakt van het kontaktslot .

Krijgt dus alleen spanning op de moment dat je start .

De enige manier om dit probleem op te lossen is gewoon de “flow-chart” volgen in de juiste manual .

Zo test je alle componeten op de juiste manier en ben je niet blind aan het werken .


Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 679
Geregistreerd: 25-06-2004

Gepost: 04 oktober 2007 01:20 AM
  [ # 25 ]

Oke weer een stukje verder, het is alleen erg lastig om de juiste manuel te vinden als die al nog te verkrijgen is

heeft iemand een beschrijving van deze flow-chart ?

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 04 oktober 2007 01:57 AM
  [ # 26 ]
pete72ds schreef:

Oke weer een stukje verder, het is alleen erg lastig om de juiste manuel te vinden als die al nog te verkrijgen is

heeft iemand een beschrijving van deze flow-chart ?

Heb hier nog wel de schema’s en foutzoek charts in het nederlands maar is vanaf 1977 , dus ik weet niet dat dit nog de juiste zijn voor jou !

In de vraagbaak staat zo goed als niets over foutzoeken , dus daar kan je niet mee verder .

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook