Bestuurders deur
smitssan
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 64
Geregistreerd: 19-02-2004

Gepost: 24 januari 2005 02:55 PM

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de bestuurders stoel met geen mogelijkheid mee open ging.  Sad Ik moest via de pasagiers stoel in en uitstappen.  Evil or Very Mad

Na een tijdje (1/2 dag) loste het probleem vanzelf op…...

Iemand dit ook meegemaakt? Oplossing??? ConfusedConfused:

C5 HDi 110pk Break Ligne Prestige Automaat 293.000km + DS21 Pallas 1968

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 24 januari 2005 04:42 PM
  [ # 1 ]

Alleen vanochtend

Nee, dat gebeurde mij alleen vanochtend maar dat kwam omdat de deur dichtgevroren was. Fijn gebouwd, dat de deuren met het rubber tegen het metaal aan dichtzitten. Vooral als het gevroren heeft….....

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-09-2004

Gepost: 24 januari 2005 04:47 PM
  [ # 2 ]

Re: Bestuurders deur

smitssan schreef:

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de bestuurders stoel met geen mogelijkheid mee open ging.  Sad Ik moest via de pasagiers stoel in en uitstappen.  Evil or Very Mad

Na een tijdje (1/2 dag) loste het probleem vanzelf op…...

Iemand dit ook meegemaakt? Oplossing??? ConfusedConfused:

Deze electra problemen, zijn een bekend probleem bij de Dealer, als oplossing moet je ffe naar de dealer gaan en je boardcomputer laten updaten dan ben je van al deze problemen af. Heeft mijn vader ook gehad, een update en hij was er vanaf Smile

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 24 januari 2005 11:20 PM
  [ # 3 ]

Re: Alleen vanochtend

Bas schreef:

Nee, dat gebeurde mij alleen vanochtend maar dat kwam omdat de deur dichtgevroren was. Fijn gebouwd, dat de deuren met het rubber tegen het metaal aan dichtzitten. Vooral als het gevroren heeft….....

Tja, zonder dat rubber gaat het zo tochten…..

Profiel  
 
mel
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 17-07-2004

- ID/DS DS21 IE Pallas mechanique
- C5 V6 Exclusive Automaat
Gepost: 31 januari 2005 07:25 PM
  [ # 4 ]

Bij mij gaat de linker achter deur niet meer open met de afstandsbediening. Volgens de garage een defecte motor van de sloten. Schijnt een bekend euvel te zijn. Diagnose konden ze stellen zonder te kijken.
Gelukkig heb ik nog garantie dus dat gaan ze netjes voor me oplossen (hoop ik).

Even iets anders: Wat betekent het als je de melding “Storing Aibag” krijgt. Na stoppen en opnieuw starten was het weg. Moet ik me zorgen gaan maken dat straks zo’n ding voor m’n neus ontploft als ik met 150 over de Deutsche Autobahn zoef?

Mel

Citroen C5 3.0 V6 Aut. Exclusive

C5 3.0i V6 Aut. Exclusive, 2008
Au revoir, Melchior

Profiel  
 
koossie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 02 februari 2005 10:00 PM
  [ # 5 ]

Re: Bestuurders deur

smitssan schreef:

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de bestuurders stoel met geen mogelijkheid mee open ging.  Sad Ik moest via de pasagiers stoel in en uitstappen.  Evil or Very Mad

Na een tijdje (1/2 dag) loste het probleem vanzelf op…...

Iemand dit ook meegemaakt? Oplossing??? ConfusedConfused:

er zit een stangetje achter de deurbekleding die het slot niet helemaal open trekt waardoor de deur dus niet open gaat.
dealer moet het probleem kennen

Profiel  
 
koossie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 02 februari 2005 10:02 PM
  [ # 6 ]
mel schreef:

Bij mij gaat de linker achter deur niet meer open met de afstandsbediening. Volgens de garage een defecte motor van de sloten. Schijnt een bekend euvel te zijn. Diagnose konden ze stellen zonder te kijken.
Gelukkig heb ik nog garantie dus dat gaan ze netjes voor me oplossen (hoop ik).

Even iets anders: Wat betekent het als je de melding “Storing Aibag” krijgt. Na stoppen en opnieuw starten was het weg. Moet ik me zorgen gaan maken dat straks zo’n ding voor m’n neus ontploft als ik met 150 over de Deutsche Autobahn zoef?

Mel

Citroen C5 3.0 V6 Aut. Exclusive

als het airbag lampje gaat branden dan wordt het systeem gedeactiveerd en zal bij een botsing dus niet werken

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook