Totaal aantal Berichten: 255
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Ik was laatst op bezoek bij een autobedrijf hier in de stad/dorp omdat ik een advertentie zag staan van een mooie XM met een hoop opties, op de foto’s erg fraai allemaal, helaas viel dit wat tegen. De auto zat niet overal zo strak meer in de lak. De eigenaar van het autobedrijf wilde mij graag laten zien wat voor mooie auto het was en wilde hem even een stukje naar voren rijden zodat je er rondom omheen kon lopen. Hij start de motor (starte meteen) en zette hem meteen in Drive ( het is een automaat) en geeft gas en rijdt zo bij zijn vrachtwagen omhoog
hij had geen remmen meer zei die een paar tellen later wel weer maar die hoefde ik nu helemaal niet meer dus, weinig schade alleen de nummerplaat krom en beschadigd maar ja die lak he en ze kwam erg langzaam omhoog. Ik zie hem er nog bij op vliegen.
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Als er nog mensen een Xm ambu zoeken…
de nummerplaat heeft ook wel zijn charme
Kwam deze tegen op nu.nl: Spot de XM
http://www.nufoto.nl/2007/10/03/ongeval-a58-bij-ettenleur/
(tenminste als ik me niet vergis en het eigenlijk een heel andere automobiel blijkt te zijn ops:)
Nou het is echt wel een XM! Goeie spot. Mijn XM spots van deze week:
Maandagochtend bij de McD in Leiden P&R een XM berline type 2 met zonder achterbumper.
Vandaag (dodag) de hele dag bij de Bijhorst in Wassenaar een XM break met de letters DF in het midden.
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Fred L schreef:Kwam deze tegen op nu.nl: Spot de XM
![]()
http://www.nufoto.nl/2007/10/03/ongeval-a58-bij-ettenleur/(tenminste als ik me niet vergis en het eigenlijk een heel andere automobiel blijkt te zijn
ops:)
een typje 1 break versie

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
1x XM:
Bij mij al de hele avond voor de deur in Leiden, een mooie serie 2 Exclusive, net geimporteerd vermoed ik. Kenteken 00-XD-TL met kentekenplaathouder van garage Timmer. Kleur brun squad denk ik. Mooi! Wel zonde dat ie in een straat staat waar men het niet zo nauw neemt met in- en uitparkeren…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mijn XM spot van afgelopen zaterdag:
Een kennis rijdt deze XM en gaat hem vanwege een auto van de zaak wegdoen. Aangezien ik nog nooit in een XM (mee)gereden had riep ik natuurlijk dat voordat hij hem wegdeed ik er eerst een keer mee wilde rijden. Zo geschiedde. Weer een Citroen aan mn lijstje toegevoegd.
Aangezien ik Xantia gewend ben was het veercomfort mij al bekend. Wat wel opviel; de enorme ruimte (achterin) en de heerlijke zit van de stoelen.

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Zoekwekker melding Belg XM V6 beige leer, 145K: € 700
Ik kreeg via Zoekwekker een melding van een Belg die een V6 te koop heeft:
[list]Hallo,
heb aan complete XM met perfect beige lederen interieur,het is een 3liter V6,staat enkele jaren stil maar de auto zelf is ook nog in heel goede staat met 145000 originele kms de prijs voor de auto is 700euro,heb geen foto’s beschikbaar,de auto overtreft zonder problemen de prijs,mvg <Achternaam> <telnr> <emailadres>[/list:u]Ik heb ‘m gemaild, misschien hoor ik iets van ‘m.
Als iemand de gegevens wil weten hoor ik het wel!?
Sweef
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Nederlands was vroeger niet z’n goetste vak…
DEZE AUTO IS ALTIJT DIELER ONDER HOUDEN HEEFT PAS NOG EEN GROTEBUERT GE.HAD APK.TOT.9-2008
OPTIES AIRCO CTV ALARM ELEKTRIZERAMEN RADIO.CD STUURBEKRACHTEGING GASBOLLEN PAS VERNIEWD ABS
REKENING TER IN ZAGEN DEZE AUTO IS GE WOON ZUPER GOED EN MOOI ZIEN IS KOPEN WIJ ZIJN ALTIJT BERIJKBAAR OP DE KOEKOEKSTRAAT.1 TE NIJMEGEN MAAR DE BELLER IS SNELLER TEL.0653161555
Hopelijk kan ‘ie beter sleutelen dan spellen…
Citroënloos

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Daar hoop ik ook maar op dan, want de XM V6 ziet wel aangenaam uit!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 3004
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Haha, daar kunnen we een nieuw topic aan wijden: hij heft er nog veel meer, voorbeeldje:
deze boot ver keert in zeer goede staat met heel veel ekstraas swemvesten bollers anker met amiriekaanzewiptreler leerrenstoelen voor in de nues rondsit achterin bank met zonne dek dieptemeter verstelbaarstuur gewoon teveel om op tenoemen.DEZE BOOT IS 6.METERLANG boot kan u nu zien bij mij in de grasie ook zavens niew dekzeil is er op ge komen wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat.1 te nijmegen tel.0653161555 de beller is sneller in ruil mogelijk bus of sprinter. ook andere autos
DEZE BOOT MOET VER KOCHT WORDEN IN VER BAND SCHIJDING HIJ GOED MOOI MET LEER DIEPTEMETER STUURBEKRACHTEGING BAND VOOR ACHTER DE BOOT GE WOON EEN MOOI JE EN GOEDE BOOT MAAR WEGENS PROBLEEMEN MOET HIJ WEG HIJ STAAT BIJ EEN KENIS IN ZIJN GRASIEBEDRIJF IN NIJMEGEN KOEKOEKSTRAAT

Totaal aantal Berichten: 3004
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Daar hoop ik ook maar op dan, want de XM V6 ziet wel aangenaam uit!!
Zekers, er is zelfs een handelaar aan t bieden…

Totaal aantal Berichten: 6522
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nijmegen de gekste…
Staan ‘we’ er weer lekkur op.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)