6 van de 21
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Statustopic Citroën-Forum
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7691
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 10 oktober 2007 01:44 AM
  [ # 76 ]

Yep, vanaf een uur of vijf was de boel gewoon niet te bereiken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 10 oktober 2007 01:51 AM
  [ # 77 ]

och, ‘t werkt weer gelukkig! Goed werk wederom!!  Very Happy

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7691
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 10 oktober 2007 01:55 AM
  [ # 78 ]

Heeft het bugje in het forum cafetopic deel 29 hier ook mee te maken? We zijn inmiddels maar aan 30 begonnen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 november 2007 10:33 PM
  [ # 79 ]

Zoals al gemeld in het café is het forum behoorlijk traag. Het lijkt echter niet voor alle draadjes te gelden, of wordt dat door anderen anders ervaren?

Is inmiddels al meer bekend wat er aan de hand is?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 november 2007 10:41 PM
  [ # 80 ]

ja de pijp zat dicht door een andere server zuigerd,, althans dat is wat Rene ons wil doen geloven…

ik denk toch echt dat het CiFo rack, meer zuigt dan de rest,, en dat onze server zowat de oudste van het stel is…

maar dat mag ik niet zeggen ,geloof ik… wel dat er willekeur aan reklame langs gaat komen en komt,, van Rnault tot Saab, van de Jaris tot de Chevvy,, tja,, is immers een Cifo,, dus voor je eigen merk reklame maken is overbodig,, u is immers al de slaaf van de troen, dus why nog een X pogen u met een virus te besmetten als dat al geslaagd is.. Laughing

kom op jongens ,, er moet toch een oorzaak zijn why in ene dit forum niet meer te trekken is?
zelfs lezen word onmogenlijk, als je eerst koffie moet zetten, en koffie in moet schenken, en koffie moet drinken,, tussen het laden door…

mvgr wupke:die ook enige haperingen ervaart met het CiFo Wink

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 november 2007 10:45 PM
  [ # 81 ]
kreazyV8wuppo schreef:

maar dat mag ik niet zeggen ,geloof ik… wel dat er willekeur aan reklame langs gaat komen en komt,, van Rnault tot Saab, van de Jaris tot de Chevvy,, tja,, is immers een Cifo,, dus voor je eigen merk reklame maken is overbodig,, u is immers al de slaaf van de troen, dus why nog een X pogen u met een virus te besmetten als dat al geslaagd is.. Laughing

Die reclame is al aan de orde geweest. Stel dat er geen reclame inkomsten waren, dan had je dat bericht niet eens kunnen typen denk ik.

Even afwachten dus wat de techneuten doen.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 november 2007 10:48 PM
  [ # 82 ]

is die reklame al eens besproken?
goh zeker gemist dan..
hafijn, ik wacht tussen de 35 sec tot 2minuut 45 seconden alvorens ik weer wat beeld heb.

soms moet ik 5 X stoppen herladen om uberhaubt iets react te krijgen.

laden duurd dan langer dan 3 minuten,alvorens ik begin te naggen ,,

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 13 november 2007 10:49 PM
  [ # 83 ]

Die reclame is gewoon auto-gerelateerd. Google constateert dat we hier over auto´s praten, dus er verschijnt auto-reclame. Ongeacht welk merk. Als dat niet zo was moesten we waarschijnlijk allang betalen voor het forum, aangezien de advertenties geld opbrengen. Ik stoor me er niet aan. Ik zou er geen Seat door kopen, maar wat maakt het uit.

Komt dat langzame café niet door de enorme omvang ervan? Elke keer dat de pagina geladen wordt moet de server uitrekenen welke berichten er getoond worden, en welke zich op vorige en volgende pagina´s bevinden. Er zijn behalve het café geen draadjes die meer dan 40 pagina´s groot zijn.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 november 2007 10:57 PM
  [ # 84 ]

Er is al door René aangegeven dat de lengte vd draad er niet toe doet.
En er zijn al reclame draadjes geweest en gesloten. Dus niet meer oprakelen hier lijkt me.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 november 2007 11:04 PM
  [ # 85 ]

pssssst,, nie miepen over de reklame,, was gewoon een zijdelingse opmerking, geen serieuze actie om een hoop ellende over me heen te krijgen..

beetje lachen enzo,, knipoog ,, Wink  Laughing

los daarvan,, ik weet niet wat of hoe,, maar hoe dan ook,, eerst is er een regel dat we niet meer dan 40 pagina’s oid kunnen vollullen, om vervolgens aan een deel II te beginnen met 40 nieuwe pagina’s//

vervolgens word het Cafe los gelaten, en jankt met gemak in 3 weken over 666 pagina’s, en begint eea te stropen.
zo op te merken met volstrekte willekeur.

dus tja..
kwee nie, maar een voorzichtige probeersel om eens te kijken of 600 + pagina’s echt gaan zuigen lijkt me zinvol..

ik pleit voor een proef Cafe deel?? euh hoeveel? voor de jaarwisseling iig Laughing

baad het niet, het schaad ook niet Cool

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 14 november 2007 12:13 AM
  [ # 86 ]

18 minuten om 1 bericht te posten, guinessbook of records where are u?

ik ga maffe,,,heb het slow fora ff gehad…buisje zuigen biertje ,en dan doegie..

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 14 november 2007 12:19 AM
  [ # 87 ]

18 MINUTEN Shocked

Okee, bij mij is het forum straag, maar niet zo traag..

Het wissels overigens met laad tijden. Alleen het café doet er lang over, erg lang. Maar het topic over bijv. Exit Xantia, laad de ene keer heel sloom, en de volgende keer weer snel. Bij mij wisselt het nogal bij de topic’s Confused

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 14 november 2007 12:29 AM
  [ # 88 ]

forum is hier ook vreselijk sloom, daardoor overgeschakelt naar het aw-forum. maar dat is ook niet alles

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 14 november 2007 12:46 AM
  [ # 89 ]

Er word écht gezocht naar wat er aan de hand is.

tot zover weten we alleen dat de server het niet zwaar heeft….
En alles goed loopt… er zit ergens dus vertraging, maar dit schijnt niet
met de server zelf te maken te hebben


Ik heb zoals ik eerder al ergens schreef, een draadje in het overleggedeelte gemaakt, en die liep net zo slecht….Het café is het niet.

Zouden het ratten zijn? Wink  Wink

 

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 14 november 2007 12:57 AM
  [ # 90 ]

Beste Rene ......

Zou het niet aan die 8000±  avataartjes Laughing , kunnen liggen, of aan de vele foto´s.

Deze staan niet op het forum maar moeten wel steeds geladen worden via de site waar ze opstaan, als deze traag zijn drukt dat niet `onze` forum snelheid.

Profiel  
 
 
6 van de 21
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook