3 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Ze is thuis /p8 Witte CX22TRS gekocht
icefire
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 283

- CX 2.2 TRS
Gepost: 11 november 2007 01:15 PM
  [ # 31 ]

Voor jouw budget staat er een hele fraaie 2.5 gti cassis negre met bijbehorend leer bij Bonhof Epe (ik geloof 6700 euro; kan vast nog wel iets van die prijs af). Mijn cx-monteur heeft mij er ook wel eens op gewezen als zijnde een hele goeie cx (voor mijn budget was die echter te duur).

CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2949

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 11 november 2007 02:51 PM
  [ # 32 ]
robbie25cx schreef:
r.kerstens schreef:

Toch bedankt voor het “aanbod”  dat je eventueel tijd vrij zou willen maken indien het te doen is…. very kind.

De CX staat met zeer grote waarschijnlijkheid in het Autotron Rosmalen aanstaande zondag 19 november.

Ik denk dat ik daar maar eens een tweede ronde ga doen, daar wilde ik toch naar toe.

ah, daarom wil je naar t autotron en niet naar de autocross!!!!  Ron, niet kopen!!! Je had destijds je zinnen gezet op een 2500, houd je daaraan! Voor het gebruik dat je deze wilde kopen (af en toe met mooi weer rijden) heb je zelf meer plezier aan een 2500…..... Gewoon geduldig wachten op een mooie, zeker met jouw budget is er vast wel iets moois te vinden…...

Its alive op het forum Wink  ....................... en toch gaan we samen naar het Autotron en niet alleen voor die CX.

Voor de gezelligheid Robbie de gezeligheid, die bangerraces doen we een keer in het voorjaar met een pintje in de zon.

Je weet het ik ben al lang opzoek ...... en wordt een beetje ongeduldig Surprisedops: .

Profiel  

Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 18 november 2007 11:32 AM
  [ # 33 ]

Om het vuurtje nog eens aan te wakkeren…

Ik was gisteren in het Autotron en de 22 TRS stond er inderdaad. Voor de prijs van 7.900 euro.
Persoonlijk vind ik het een hele mooie auto. Voor mijn gevoel is het een eerlijk, onverprutst exemplaar.

Ze is behoorlijk strak (een heel, heel klein deukje onder aan het rechterscherm en ook de dorpelbekleding rechts heeft een tik gehad) en voor zover ik heb kunnen zien roestvrij (op de bekende plekken).

Ze hebben flink op de auto staan boenen (dat was nodig omdat de lak vuil was) en dat is helaas hier en daar te zien; bijvoorbeeld op de “vouwen” van het linker achterportier is de lak erg dun. Op de foto van het Lustrumevenement kun je overigens ook een grijze plek (grondlak) zien op de achterklep, maar dat is inmiddels opnieuw gespoten. Ook de motorruimte is prachtig; als nieuw (geen aantastingen door zout o.i.d).

De lichtmetalen velgen zijn vervangen door prachtige, orginele exemplaren. De klepjes in de middenconsole zijn intact. En de bumpers prachtig wit (door en door gekleurd, ongespoten) en onbeschadigd.

De auto heeft groot onderhoud gehad (inclusief distributieriem). Voor het genoemde bedrag wordt ook de hemelbekleding nog vervangen en wordt ze natuurlijk op NL kenteken gezet.

De voorstoel van de bestuurder is inderdaad een minpuntje, met name de slijtplek van het in- en uitstappen. Heeft ze toch meer gelopen? De remschijven zijn bij de beurt ook vervangen, wat ik vroeg vind bij zo’n kilometerstand. Aan de andere kant: de rest van de auto ziet er niet uit of er veel kilometers zijn gemaakt. Misschien voor veel korte ritjes gebruikt?

De prijs is niet laag voor een TRS, maar mijn inziens billijk gezien de geboden waar. Een matig exemplaar krijg je nooit voor dat geld in de staat waarin deze witte verkeert.

Voor een wetenschappelijk verantwoord oordeel vind ik een nader onderzoek nog wel noodzakelijk. Op een beurs is het toch altijd lastig kijken (geen brug bijvoorbeeld, lichtomstandigheden niet optimaal). En: ermee rijden geeft veel prijs hoe de auto er daadwerkelijk aan toe is.

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 18 november 2007 12:45 PM
  [ # 34 ]

Zeer bedankt voor je onderzoek en antwoord Edwin.

Zelf vind ik het ook een beauty ..... een paar puntje’s zijn jammer,
maar niet omoverkomelijk.

Alleen de voorstoel brengt / bracht me zeer aan de twijfel m.b.t. de echtheid versus het gevraagde bedrag.

Mogelijk dat ik toch een 2e keer langs moet gaan en een proefrit maken Cool.

Ik heb ook nog nooit in een 22trs gereden, wel GTI’s schakel en automaat.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 18 november 2007 12:53 PM
  [ # 35 ]

Nog steeds een hoop twijfel dus.
Een tweede proefrit kan natuurlijk nooit kwaad.
Maar wat zijn nou precies de punten waar je op blijft hangen?
De authenticiteit van de kilometerstand?
Een paar plekjes?
Wat nog?

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 18 november 2007 01:02 PM
  [ # 36 ]
garagestmarien schreef:

Nog steeds een hoop twijfel dus.
Een tweede proefrit kan natuurlijk nooit kwaad.
Maar wat zijn nou precies de punten waar je op blijft hangen?
De authenticiteit van de kilometerstand?
Een paar plekjes?
Wat nog?

De authenticiteit van de kilometerstand

Het zou een eerste proefrit worden Wendela,

De twijfel puntjes zaijn toch wel; De authenticiteit van de kilometerstand versus de prijs maar daar zullen we nooit achter gaan komen denk ik.

Ja en ik ben altijd opzoek geweest naar een GTI handgeschakeld, maar vind daar nog maar eens een zeer originele in, l"voorkeur wit”.

Dus een “nieuwstaat” 22trs wordt mogelijk een goed alternatief, ook minder electronica Wink .

Bedankt.

Ron

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 18 november 2007 01:08 PM
  [ # 37 ]

Ik heb natuurlijk al eerder gezegd: bij twijfel lekker laten staan.
Het is natuurlijk niet, dat je heel snel een auto moet hebben.
Ik vind zelf de prijs ook nogal aan de hoge kant, zelfs al zou de kmstand origineel zijn. En wat cxfanatic al zei eerder in dit topic, een lage stand hoeft niet per definitie goed te zijn voor een auto.

Ga gewoon die proefrit doen en zie wat je er dan van denkt.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 19 november 2007 12:05 AM
  [ # 38 ]

Een CX-kenner moet tijdens een proefrit kunnen voelen of zo’n kilometerstand klopt. Een CX die een ton meer heeft gelopen, voelt heel anders aan.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 19 november 2007 08:57 AM
  [ # 39 ]

Wel experts! Meldt U om mee te gaan voor die proefrit!

Profiel  

Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 19 november 2007 10:20 AM
  [ # 40 ]

Het is niet bepaald naast de deur…

Maar ben dan ook geen expert Laughing. Wanneer eigenlijk wel? Is het afhankelijk van het aantal CX’en dat je bereden hebt, het aantal jaren dat je met haar/hen bent opgetrokken?

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 19 november 2007 10:28 AM
  [ # 41 ]

Een expert is iemand die weet hoe zo’n auto hoort te rijden, welke geluiden wel en welke niet thuishoren in zo’n auto. Een expert is iemand die kan voelen en horen en zien of die auto de prijs waard is die gevraagd wordt. Dat is denk ik een expert. Iemand met een flinke tijd achter het stuur van de diverse CX-en.

Twee weten meer dan één.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 19 november 2007 11:18 AM
  [ # 42 ]

ron heb je nog die andere cx 22 trs in het wit gezien die ik je gestuurt had lijkt me ook een eerlijke deal

iets minder km en stukje goedkoper Wink maar wel eerst goed kijken enz

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 24 november 2007 08:58 PM
  [ # 43 ]

En dan kom je deze tegen op het net….....

Als je de prijs ziet en een GTI .....

Maarja Avignon is wel erg ver voor een kijkje en of gokje en ik ken geen woord frans, dus het blijft moeilijk.

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 24 november 2007 09:26 PM
  [ # 44 ]

Misschien is er iemand op het forum die wel goed frans spreekt,en je wil helpen?.
Het is tenminste een eerlijke prijs,wat ik van die 22 trs niet vind.
Bovendien is deze cx veel beter uitgerust met vip,airco en abs.
Die auto krijg je echt wel in ned.,desnoods verzekeren op chassisnr en naar huis rijden.
Misschien wil er wel een kenner mee om te kijken?

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 24 november 2007 09:52 PM
  [ # 45 ]

Wauw, zo op het eerste gezicht echt een plaatje.

Helaas ben ik geen kenner, ben nog maar een CX-rookie, en ik spreek ook geen Frans. Anders was ik wel met je meegegaan.

Hopelijk meldt zich hier iemand waar je wel wat aan hebt.

Profiel  

3 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook