Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
WOW!!!! Doe mij die origineel NLse 76er Prestige maar!!!

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Vergis je niet in de prijs, ze zijn niet goedkoop. Ik heb in december 2005 een aanvraag gedaan voor die mooie 2400 familiale en deze reactie kreeg ik terug:
De cx staat ongeveer 10jaar stil
Het chassis is in een goede staat
Het plaatwerk is in een redelijk staat (eigenlijk overgespoten moeten worden) Technisch is de auto in een goede staat
De prijs zal liggen rond de 6000 euro inc apk en beurt zonder overspuiten
Daarna heb ik hem een keer op marktplaats te koop zien staan in de staat waarin hij nu is, weet niet meer voor welke prijs.
Heb je iig wel een aparte familiale….....
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Dat is inderdaad een hele hoge prijs, voor een oude CX met werk.
Daar koop je een CX voor die perfect in orde is!
Nu begin ik ook te begrijpen waarom die kippenstallen na 10 jaar nog steeds zo vol staan met al die mooie CX-en..

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Voor degene die hun honger niet meer kunnen stillen .......
Volgens mij kun je daar niet zomaar naar toe.
Deze opslag is ruim 10-15km rijden vanaf het garagebedrijf, ze zullen niet zomaar op en neer rijden.
Ron

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Klopt. Ik ben een keer in die schuren geweest. Ik had toen een ‘nieuwe’ CX nodig. Kon er toen daar eentje gaan uitzoeken. Wat me overigens niet eens gelukt is, maar dat is een ander verhaal.
Bij grote uitzondering (lees: jaren investering als trouwe klant) werd ik in de XM V6 van Ton meegenomen naar die schuren. Ze zijn niet door iedereen te bezoeken. Vergeet dat alsjeblieft.
Wow, wat een mooie foto’s en wat een mooie collectie.
Er staat in ieder geval één DS (een grijze 23 IE met kenteken 53-AK-99), die nog APK heeft tot 2008.
Ook zie ik nog een Dyane, een 2CV, een Visa en een C25 of C35 staan.
ernst23 schreef:Vergis je niet in de prijs, ze zijn niet goedkoop. Ik heb in december 2005 een aanvraag gedaan voor die mooie 2400 familiale en deze reactie kreeg ik terug:
De cx staat ongeveer 10jaar stil
Het chassis is in een goede staat
Het plaatwerk is in een redelijk staat (eigenlijk overgespoten moeten worden) Technisch is de auto in een goede staatDe prijs zal liggen rond de 6000 euro inc apk en beurt zonder overspuiten
Daarna heb ik hem een keer op marktplaats te koop zien staan in de staat waarin hij nu is, weet niet meer voor welke prijs.
Heb je iig wel een aparte familiale….....
Inderdaad behoorlijk aan de prijs. Maar dan heb je wel een 2500 D Familiale. Hoeveel zullen er daarvan nog bestaan in Nederland?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik zag in de lijst, dat hij mijn serie 1 CX berline ook nog heeft. Vraag me alleen af, of hij de schade al heeft herstelt. Zal wel niet. Rechts voor een sufferd erin gereden. Ik zat op een rotonde en die ouwe knar zag me niet. Hoe kan je nou een auto van bijna vijf meter over het hoofd zien?