De busjes zijn geloof ik 90 ct per stuk Dat zullen de kosten dus niet zijn
Xsara Coupe
Na een tijd lang hoog laag oefenen met de dame en wat rare bokkesprongen veert de dame nog veel beter Wat een comfort, ik ga er gewoon rustiger van rijden
Dit is zoals ik de xm altijd bedoeld en gewild heb
Xsara Coupe






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ja zeg, nou geloven we je niet meer…
Nou, volgende probleem. De auto trilde in de bodemplaat bij hogere snelheden. Duidt dus op onbalans achter. Na 1 minuut op de brug bij de bandenboer was t al duidelijk, het karkas van de primacy’s is vervormd Slijtage is over het hele loopvlak gelijk. Overal nog 6.5 mm over over de hele breedte van de band.
Als je echter voelt, voel je dat de binneste rij lamellen gewoon 3-4 mm dieper ligt. Heeeel vreemd. Achter is t heel erg, voor begint het ook.
Meteen maar een claim neergelegd bij Michelin Nederland, die het nu in behandeling gaan nemen en een expert gaan sturen…
Beetje vreemd verhaal vind ik, na 1 jaar en een beetje meer als 10.000 kilometer…
Een nieuw setje gaat me 620 euro kosten hoorde ik al, inclusief montage ed…
Xsara Coupe






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
die claim doe je zelf of via de bandenboer?
Via het autobedrijf dat nu eigendom is van de directeur van mijn voormalig dealer…
Het moet via een bedrijf omdat daar de mogelijkheden zijn de banden te beoordelen…
Ik krijg binnenkort dus te horen wanneer de expert langskomt om de boel te beoordelen en dan hoor ik wat michelin gaat doen. Ik hoop voor hen de zaak vergoeden want dit is belachelijk.
Dit is al 6.2 cent de kilometer aan alleen de banden
Xsara Coupe




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Wat een verhaal!
Die banden horen toch van uitzonderlijke kwaliteit te zijn? De prijs is er wel naar in ieder geval.
wacht ff, hoe kom j eop 620 euro voor 4 energy’s??
das best een hoop

























Totaal aantal Berichten: 6351
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
ik moet idd beter lezen. Naar dan nog, setje primacy , ik kom niet verder dan 101,50. Dan beetje balanceren en je zit nog RUIM onder de 650…
Ik kom op 115 bij mijn bandenboer. Tel daarbij op verwijderings bijdrage, montage, balanceren op velgen zonder naafgat.
Kom je op 155 per band… Zit de BTW ook bij…
Lijkt me geen onredelijke prijs. Wel onredelijk gezien het aantal kilometer wat ik met deze heb kunnen doen
Xsara Coupe












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
gompy58 schreef:ik moet idd beter lezen. Naar dan nog, setje primacy , ik kom niet verder dan 101,50. Dan beetje balanceren en je zit nog RUIM onder de 650…
![]()
Valt best mee hoor, de Exalto’s achterop mijn Xsara zijn nog duurder
Een CX met TRX’en is veel duurder. Dan nog maar niet te praten over de banden onder een C6
ja dat bedoel ik, die 101 euro is incl btw, en allerlei vage kosten. Enkel nog 10-15 euro per wiel voor balanceren et voila, klaar voor nog geen 470 euro…
Jij hebt een verdomd duur bandenboertje Marco!
Dat de xsalto’s overigens duurder zijn weet ik. Ik zou ze overigens niet duurder willen noemen, de km kostprijs is echt lager dan vergelijkbaar spul. Ze zitten nu al 40k onder m’n zx en zitten nu op 4-5 mm aan de voorkant. achter is het meer.. Das incl. een dagje racen op Zolder…
maar goed, veel te veel oftopic ops:
















Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Wat is er vaag aan montagekosten en wettelijke verwijderingsbijdrage..?
Gr Martijn





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Xsara Coupe schreef:Nou, volgende probleem. De auto trilde in de bodemplaat bij hogere snelheden. Duidt dus op onbalans achter. Na 1 minuut op de brug bij de bandenboer was t al duidelijk, het karkas van de primacy’s is vervormd
Slijtage is over het hele loopvlak gelijk. Overal nog 6.5 mm over over de hele breedte van de band.
Als je echter voelt, voel je dat de binneste rij lamellen gewoon 3-4 mm dieper ligt. Heeeel vreemd. Achter is t heel erg, voor begint het ook.Meteen maar een claim neergelegd bij Michelin Nederland, die het nu in behandeling gaan nemen en een expert gaan sturen…
Beetje vreemd verhaal vind ik, na 1 jaar en een beetje meer als 10.000 kilometer…Een nieuw setje gaat me 620 euro kosten hoorde ik al, inclusief montage ed…
Xsara Coupe
Premacy’s zijn berucht vanwege het cuppen….Ik heb het ook gehad, maar die banden hebben de auto overleefd
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002