2 van de 2
 < Vorige 1 2

Kan sloperij auto weigeren ?
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 09 februari 2008 09:14 PM
  [ # 16 ]

Mijn gesloopte XM is naar een oud-ijzerboer gegaan. Zat twee deuren van mijn stallingplaats… Was geen probleem.

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 11 februari 2008 01:45 AM
  [ # 17 ]

Flex ‘m in 3 stukken, flikker het op een aanhanger en breng het naar de oud ijzerboer. Dan krijg je er nog ± €100 voor.

Animal triste post coitum

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 11 februari 2008 02:12 AM
  [ # 18 ]
Matthijs2006 schreef:
karel schreef:

Ik zou niet weten waarom hij dat niet zou mogen. Net als dat een bakker niet verplicht is jou brood te leveren als hij uitverkocht is. En als jouw hoofd hem niet aanstaat mag ie ook “nee” verkopen.

Jij bent géén jurist, lees ik al. Laughing
Aanbod en aanvaarding en totstandkomen van rechtshandelingen staan in boek 3 BW en werkt net ff anders dan jij hier stelt.  Wink

Maar, zoals uit hetgeen EW zegt al blijkt, is een sloperij niet hetzelfde als een bakker of winkel.

Dat is een leuke beschrijving van hoe het echt zou moeten - maar of het ook zo in de praktijk altijd gaat is een andere kwestie.

Gelukkig ben ik geen jurist. Daar heb ik veels te veel gekke dingen mee meegemaakt Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook