Radio CD speler en stuurwiel bediening
Spikeymikey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 19-02-2005

Gepost: 19 februari 2005 07:27 PM

Een vraagje. Ik ben bezig om een Citroen Xsara 1.8i 16v exclusive uit 1998 te kopen.
Nu zit daar op het stuur radio bediening. alleen de radio is met een casette. Kan ik daar een andere radio in plaatsten en dan de bediening nog gebruiken? of kan ik daar een cd wisselaar op aansluiten. Of in het ergste geval het kan niet en heb ik pech….  Rolling Eyes en kan ik alles eruit slopen..

alvast bedankt

Profiel  
 
robbie25cx
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 314
Geregistreerd: 23-09-2004

Gepost: 06 maart 2005 12:19 PM
  [ # 1 ]

ik dacht dat pioneer net een nieuwe serie heeft die je eventueel samen met een module kan overzetten op de originele radiobediening

Profiel  
 
Frans
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 165
Geregistreerd: 01-03-2005

- (Grand) C4 Picasso C4GP 1.8 16V Ligne Business
Gepost: 08 maart 2005 11:12 PM
  [ # 2 ]

Laughing  Crying or Very sad goed nieuws en slecht nieuws,je kunt er gewoon een andere radio in plaatsen.Van welk merk dan ook en dan heb ik het bv .over ,Alpine ,pioneer en kenwood .Je moet dan wel een radio kiezen die aangestuurd kan worden door een interface.Dit zijn meestal de wat duurdere modellen .Daarna het moeilijkste van alles is bij de importeurs van de diverse merken te vragen of ze een geschikte interface kunnen leveren voor het type auto van jouw ,daarvan is het jaartal met productie (aflevermaand)het belangrijkste.Als de auto zo als in jouw geval een paar jaartjes oud is ,heb je kans dat ze de interface niet meer hebben.Van de merken hier boven maak je de meeste kans dat ze ze nog hebben. Laat je goed voorlichten bij een goed audio car speciallist bij je in de buurt.suc6 Frans

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 maart 2005 03:39 AM
  [ # 3 ]

Bij de MediaMarkt kunnen ze met een handig programma (online-website) alles voor je opzoeken, incl plaatjes. De meeste van die gasten die op de afdeling daar staan zijn echte freaks, die hebben een aardig dosis eigen kennis in huis.

Een module of verloopkabeltje is inderdaad meestal alleen mogelijk bij de duurdere modellen van voornamelijk Pioneer, Kenwood en Alpine, die al gauw tegen de €300 aanzitten. Heb ooit gevraagd wat een verloopkabel van kenwood zou kosten voor de lease 306 met stuurbediening die ik had, dat kwam neer op €75, niet echt goedkoop dus Confused

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook