2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

CX 2400 IE Pallas gekocht op Ebay Fr
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 22 februari 2008 12:46 PM
  [ # 16 ]
Serge schreef:

Als Wendela de dame ophaalt en zorgt dat ze start en vooruit komt, dan wil ik ‘r tegen brandstofkosten en peage wel mee terug nemen in de week van 10 maart. Dat houdt dan wel in dat ik zelf niet met m’n ambu op pad kan volgende week, maar mee moet rijden met iemand anders… Maargoed, het is sowieso maar de vraag of ik nog de tijd kan vinden om die paar punten die nog gedaan moeten worden aan de ambu klaar krijg voordien.

Ik zou me er overigens niet zo druk over maken of ze het al dan niet gaat halen naar NL. Ik ben afgelopen jaar deelgenoot geweest van het zelf halen van 3 Cits uit Zuid Frankrijk en heb daarbij de mening gevormd dat als het karma van de kar ok is, ze je ook wel thuis brengt. Doet ze dat niet dan verdient ze ook niet beter dan eeuwig weg te rotten op de pechstrook.

Het aanbod ligt er, denk er maar eens over na.

Dat is een sympathiek aanbod Serge, maar denk niet dat ik dat van Wendela mag verwachten. Nee, misschien moet ikzelf wel de stoute schoenen aantrekken en vannacht die autoambulance achter m’n auto knopen en gewoon domweg richting het zuiden te rijden. Ik zou dan gewoon weer zondagavond terug moeten kunnen zijn. Jullie horen het nog……

Voor wat betreft die karma van die CX heb je weer helemaal gelijk   Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 februari 2008 12:55 PM
  [ # 17 ]

Een CX is niet licht hoor. Ik weet niet met welk voertuig je die rit wilt gaan ondernemen.

Daarbij zou ik die auto misschien wel op kunnen halen, maar dat kan dan alleen rijdend, omdat we nog geen bergingsmogelijkheden hebben. Dan kom je al gauw in de knoop met verzekeringen en dat soort flauwekul. Ik ben daar trouwens dan ook een hele dag mee zoet…

Profiel  

alexander
> 800 berichten

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 22 februari 2008 01:08 PM
  [ # 18 ]

Ja precies, je weet natuurlijk nooit wat er aan kan mankeren en ook voor jou is Niort niet naast de deur. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik heb zelf een Voyager Diesel als dagelijkse bak, daarmee heb ik wel eens een DS opgehaald en dat ging prima…..

Groet, Alexander

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 22 februari 2008 01:12 PM
  [ # 19 ]
super.alexander schreef:

Dat is een sympathiek aanbod Serge, maar denk niet dat ik dat van Wendela mag verwachten. Nee, misschien moet ikzelf wel de stoute schoenen aantrekken en vannacht die autoambulance achter m’n auto knopen en gewoon domweg richting het zuiden te rijden. Ik zou dan gewoon weer zondagavond terug moeten kunnen zijn. Jullie horen het nog……

Voor wat betreft die karma van die CX heb je weer helemaal gelijk   Laughing  Laughing  Laughing

Los van het feit dat ik ‘r als ik jou was ook gewoon zelf op zou halen, denk ik dat je dat ‘verwachten van Wendela’ in perspectief moet zien; ze heet toch niet voor niks ‘garage’stmarien….

Animal triste post coitum

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 februari 2008 01:14 PM
  [ # 20 ]

En dus niet Mobiele garage St Marien.  Wink  Het is nog 500 kilometer rijden, moet je weten.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 22 februari 2008 01:19 PM
  [ # 21 ]

Hoezo? Brood is toch brood? Als Alexander vraagt om die kar op te halen en klaar te maken tegen uurprijs en eventuele materiaalkosten, dan neem je zoiets als garage toch graag aan? Of ben ik nu gek?

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 februari 2008 01:31 PM
  [ # 22 ]

Tuurlijk, maar dan wordt die auto zo mogelijk nog duurder. Mij zou het verder niet zo heel veel uitmaken, maar ook die verzekeringskwestie wil ik niet onderschatten. We hebben geen ‘garageplaten’ en willen die ook helemaal niet.

Zo heel simpel is het allemaal niet, Serge.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 22 februari 2008 01:41 PM
  [ # 23 ]

Nogmaals, ik denk dat Alexander ‘r gewoon lekker zelf moet gaan halen, dan begint de fun met zo’n kar ook meteen goed. Maar gekost heeft die kar natuurlijk helemaal niks. Alleen voor dat interieur wordt al meer gevraagd. En wat betreft de verzekering heb ik ondervonden dat dat werkelijk een eitje is om te regel. Nu praat ik natuurlijk wel vanuit particulier oogpunt, maar sec bekeken kun jij voor de gelegenheid natuurlijk ook best ff ‘particulier’ zijn.  Very Happy

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 februari 2008 01:50 PM
  [ # 24 ]

Nee. Daar begin ik niet aan. Dan is het einde zoek. Ik heb van mijn verzekering wel toegezegd gekregen zulke pratijken te mogen hanteren, maar meer als uitzondering dan als regel.  Nee dus, niet op mijn verzekering. Ik vind het al erg genoeg, dat al die auto’s het land verlaten.  Wink

Je zou beter even kunnen wachten en ze tegen wel heel zachte prijsjes uit Amsterdam gaan halen.

En ik ben het met je eens Serge, het avontuur van het halen is er eentje die je niet zou willen missen. En het schept een band met die auto. Helemaal waar.

Profiel  

alexander
> 800 berichten

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 22 februari 2008 02:08 PM
  [ # 25 ]
Serge schreef:

Hoezo? Brood is toch brood? Als Alexander vraagt om die kar op te halen en klaar te maken tegen uurprijs en eventuele materiaalkosten, dan neem je zoiets als garage toch graag aan? Of ben ik nu gek?

Dat was ook mijn uitgangspunt hoor, maar ik begrijp Wendela toch ook wel. Nogmaals iedereen bedankt voor het medenken, Ik denk dat ik vannacht aan het “avontuur” ga beginnen! Laughing

Stay Tuned…..  Cool

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 februari 2008 02:20 PM
  [ # 26 ]

Succes! Ik ben benieuwd.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 22 februari 2008 02:44 PM
  [ # 27 ]
citroenbeginner schreef:

zelf ga ik binnenkort voor een 2400 gti kijken nu maar hopen dat hij bevalt.

of deze

[/url]http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/148903316-citroen-cx-2-4-gti-bj-1979.html?

dus als er iemand tips heeft? mijn keuze is de eerste cx?

Ha! Die eerste is van Jimmy, een ex-forumlid. Over die kar valt hier wel wat te lezen -> ff zoekfunctie gebruiken onder ‘forum’.

Over die 2de staan hier geloof ik ook wat verhalen en mij staat bij, niet al te positief, maar daarin kan ik mij vergissen.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 22 februari 2008 02:46 PM
  [ # 28 ]
super.alexander schreef:
Serge schreef:

Dat was ook mijn uitgangspunt hoor, maar ik begrijp Wendela toch ook wel. Nogmaals iedereen bedankt voor het medenken, Ik denk dat ik vannacht aan het “avontuur” ga beginnen! Laughing

Stay Tuned…..  Cool

Ik wens je veel plezier toe bij de rit en dat het maar een leuk avontuur mag worden!!

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3909

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 22 februari 2008 03:14 PM
  [ # 29 ]

fotos

Maak vooral foto’s !!

altijd leuk voor het thuisfront, het forum en voor later.

en hoe meer je van z’n historie te weten komt ter plaatse, hoe leuker die wordt.

veel plezier met het avontuur.

Jim

(ook zelf onze cx opgehaald - in 2001)

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

alexander
> 800 berichten

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 22 februari 2008 08:10 PM
  [ # 30 ]

Bedankt! Ik zal zeker foto’s nemen en er wat plaatsen hier. Vanmiddag de auto-ambulance opgehaald, auto nagekeken enz. Ik ben er klaar voor, eerst nog even een paar uurtjes crashen en dan rijden maar… Laughing

Profiel  

2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook