11 van de 38
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
   
De Femme Fatale van Wolfman (Verkocht)
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 27 februari 2008 07:54 PM
  [ # 151 ]
Wolfman schreef:
DriverD schreef:

Wordt de plaat onder de 9-compartimentenbox (=balk met kamertjes tussen tank en kofferruimte) ook nog degelijk vastgezet?
Die plaat moet vol gaatjes zitten, voor je hem tegen de bodem vastzet. Door die gaatjes kan je dan de verticale schotjes aan de plaat vastlassen.

Deze 9-compartimentenbox is essentieel voor de sterkte en stijfheid van de auto. Als ie niet goed vastgezet wordt, kan de auto wel door de APK komen, maar is ie in mijn ogen levensgevaarlijk.

Ja dat is gedaan. De tussenschotjes heeft hij gepuntlast.

Heb je daar ook foto’s van? Ben benieuwd!

Citroen!

Profiel  
 
f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 14-12-2006

Gepost: 27 februari 2008 08:41 PM
  [ # 152 ]

Is die holle ruimte bij een break trouwens van boven te openen, daar waar de leidingen en torsiestang doorheen loopt of zit die constructie daarvoor nog…heb dat wel opengenad, maar zag daar toen geen tussenschotjes en bestaat bij mij maar uit drie compartimenten.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 27 februari 2008 09:04 PM
  [ # 153 ]

De holle balk die ik bedoel, zit voor de ruimte waar de stabilisatorstang in draait.

Citroen!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 28 februari 2008 11:35 AM
  [ # 154 ]
DriverD schreef:
Wolfman schreef:
DriverD schreef:

Wordt de plaat onder de 9-compartimentenbox (=balk met kamertjes tussen tank en kofferruimte) ook nog degelijk vastgezet?
Die plaat moet vol gaatjes zitten, voor je hem tegen de bodem vastzet. Door die gaatjes kan je dan de verticale schotjes aan de plaat vastlassen.

Deze 9-compartimentenbox is essentieel voor de sterkte en stijfheid van de auto. Als ie niet goed vastgezet wordt, kan de auto wel door de APK komen, maar is ie in mijn ogen levensgevaarlijk.

Ja dat is gedaan. De tussenschotjes heeft hij gepuntlast.

Heb je daar ook foto’s van? Ben benieuwd!

Alle foto’s die ik heb staan op mijn site.

Net de dame naar de APK gebracht.
Mijn mobieltje komt vandaag niet verder dan een meter uit mijn buurt.  Smile

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 februari 2008 01:26 PM
  [ # 155 ]

Bijna kan ik rijden.

Ik kreeg gisteren een telefoontje van de keurmeester. Er bleek wat speling te zitten op het korte asje dat op het stuurhuis zit. Daar moest een nieuwe kogel op. Hij wist niet waar hij deze kon bestellen.
Net even een ritje naar Konijnendijk gemaakt en een compleet asje meegenomen. Deze afgeleverd bij de garage en ze zijn hem er nu in aan het zetten.

Dus nog heel even geduld voor mij.
Op zich vind ik het wel fijn dat mijn dame weer goed nagekeken is. Ik had eigenlijk alleen een bodem inspectie verwacht omdat zij daar de laatste keer op afgekeurd was. Maar nu is ze dus weer helemaal nagekeken.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1425
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 29 februari 2008 01:58 PM
  [ # 156 ]

Ik had eigenlijk alleen een bodem inspectie verwacht omdat zij daar de laatste keer op afgekeurd was. Maar nu is ze dus weer helemaal nagekeken.

Die keurmeester kijkt wel uit met zo’n DS, strax val tie in de steekproef en is tie de lul..

Profiel  
 
Frank Selen
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 29 februari 2008 11:59 PM
  [ # 157 ]

Wolfman, moet de plaat hier nog gelast worden? Ik neem aan dat er eerst nog ontroest wordt?

Groetjes, Frank

1989-1996: DSuper5 ‘74
1996-2019: DS Break 23 ‘71
2005: BIOD Expert 6L ‘73
2019: Mercedes 350SL ‘74
2020: Honda Goldwing GL1000 1975
Citroëngarages in binnen- en buitenland

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 01 maart 2008 12:20 AM
  [ # 158 ]

Volgens mij vindt Wolfman het belangrijker dat het snel klaar is.  Crying or Very sad

Citroen!

Profiel  
 
DS Am(b)rulance
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 29-09-2006

Gepost: 01 maart 2008 01:14 AM
  [ # 159 ]

“Let love rule”  love7

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 01 maart 2008 11:41 AM
  [ # 160 ]
Sjaak de Bollenboer schreef:
Wolfman schreef:

Dus nog heel even geduld voor mij.
Op zich vind ik het wel fijn dat mijn dame weer goed nagekeken is. Ik had eigenlijk alleen een bodem inspectie verwacht omdat zij daar de laatste keer op afgekeurd was. Maar nu is ze dus weer helemaal nagekeken.

Kost dat nou weer het volle pond, een herkeuring?

Nee ik heb de vorige keer niets hoeven te betalen.


@Frank.
Ik zie geen foto.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 01 maart 2008 12:26 PM
  [ # 161 ]
DriverD schreef:

Volgens mij vindt Wolfman het belangrijker dat het snel klaar is.  Crying or Very sad

Ik wil gewoon zo snel mogelijk een APK op mijn dame.
Dit omdat ik geen garage heb en de auto dus buiten op straat staat. Helaas is het in Nederland niet mogelijk om een ongekeurde auto legaal te bezitten zonder dat je een stalling voor je auto hebt.

Een buurman bij ons in de straat heeft vreselijk veel ellende en boetes gehad voor een Toyota MR2 die hij aan het opknappen was. Uiteindelijk is de wagen weggesleept door de politie.

Al het werk wat ik aan de auto doe of laat doen wordt gewoon goed uitgevoerd. Omdat de foto’s die ik maak niet alles laten zien wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. Ik ben twee keer wezen kijken toen de auto bij de garage stond en heb toen foto’s gemaakt. Dus heb ik geen foto’s van ieder stadium van het laswerk. De laatse keer was hij roest aan het wegslijpen. Hij is toen even gestopt zodat ik een foto maken kon. Daarna is hij weer verder gegaan. Dus niet alle foto’s zijn het eindresultaat.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 02 maart 2008 12:34 PM
  [ # 162 ]

Gisteren kreeg ik weer een telefoontje van de garage dat het stukje stang met kogel niet het goede was.

Er bleek een miscomunicatie te zijn. Surprised
Niet het rechter gedeelte had speling maar het linker. En dat is een heel ander stuk stang.
Snel maar weer naar Konijnendijk en de stang omgeruild.
Nu zal ze maandag pas klaar zijn.

Dus maar weer even wachten.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
pavang
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007

- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Gepost: 02 maart 2008 12:50 PM
  [ # 163 ]

Het zit ook niet mee!, maar als je eenmaal weer rijdt ben je de meeste ellende wel weer snel vergeten.
succes volgende week.

peter.

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 maart 2008 08:58 PM
  [ # 164 ]

Het blijft niet mee zitten. Gisteren hadden ze geen tijd gehad ivm drukte. Vandaag zijn ze begonnen, maar kwamen niet ver. Ze krijgen de stang niet los.
Ik heb de dame dus maar weer mee naar huis genomen. Als het dan toch een moeilijke klus wordt doe ik het liever zelf.

Waarschijnlijk moet ik de radiateur eruit halen om meer speelruimte te krijgen.

Word vervolgd…..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1425
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 05 maart 2008 10:15 AM
  [ # 165 ]

Dat is balen zeg..  Sad

Profiel  
 
 
11 van de 38
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook