7 van de 29
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

Mighel’s Gti; wordt gesloopt
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 10 maart 2008 12:56 PM
  [ # 91 ]

Dan kan ie mij mooi helpen met de CX of de Xant. Klus maar lekker door broertje!

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Mighel
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 838

Gepost: 10 maart 2008 03:38 PM
  [ # 92 ]

Ik was/ben grijs/groen.
op zich al redelijk wat gedaan aan de BX’en, maar dit was het eerste grote karwei. Verder heb ik (denk ik) redelijk wat logisch technisch inzicht. Ik moet wel zeggen dat ik voorzichtig ben met m’n auto’s en dus niet zomaar onbezonnen ergens even een hamer tegen mep (dat is me vroeger wel eens duur komen te staan).

Als het straks klaar is, zal ik er zeker trots op zijn. En dan heb ik m’n kratje bier wel verdiend Wink

Misschien dat ik daarna de deauville meteen even doe, want die koppeling is ook niet meer super (maar eerst genieten van de Gti).

Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 10 maart 2008 10:23 PM
  [ # 93 ]
mpostma schreef:

Mooie optimist dat je er bent. Maar goed, dit soort tegenslag is wel goed voor de vorming van het juiste karakter. Incasseren en doorgaan. Als het bakje er weer onder zit en je rijdt weer dan ben je toch trots dat ondanks die tegenslag het toch gewoon gelukt is. Bovendien kijk je dan weer relaxter tegen een volgende klus aan. Als dit al gelukt is… (want je begon aardig “groen” gezien je vragen) dan is is er wel meer mogelijk.

Ben ik helemaal met je eens, bij de TRi deed ik er minstens even lang over, de XM was ook 2 dagen klooien, de deauville daarentegen was 5 uur incl. de distributieriem, bij de 16V duurde het weer een stuk langer en bij de Chic laatst was het in een middag gepiept. soms is het snel soms is het dat niet Very Happy Maar als je zonder koppelingservaring er toch mee begint zonder hulp dan heb ik daar diep respect voor!

En dat bier zal zeker goed smaken lijkt me! ik begin meestal halverwege de klus al te tetteren waardoor ik dan de bakolie ga bijvullen zonder de assen in het differentieel, of de fusee rechts vrolijk vast zit te schroeven om vervolgens de boutjes van het tussenlager naast me te zien liggen Mr. Green maar zolang je dat aan niemand verteld is het ook nooit gebeurt toch….. Laughing

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Mighel
> 800 berichten

Gepost: 10 maart 2008 10:32 PM
  [ # 94 ]

haha, die van de bakolie zonder assen komt me bekend voor Wink
Ik had net de dop al van de fles af, en stond klaar om te gieten.
Idea ohja, iets vergeten Idea

Maareh de bak hangt er dus weer onder. Deze keer was het binnen 5 minuten gepiept.
Alleen was pa pas laat thuis, dus toen de bak eronder hing, en was vastgebout, was het alweer donker. Morgen alles weer vastmaken en aansluiten, en dan ff lekker een rondje rijden. De koppeling heb ik op gevoel al even getest in het donker, en dat voelt hemels Wink soepel en licht.

BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 10 maart 2008 10:36 PM
  [ # 95 ]

Lekker is dat he Very Happy

Gefeliciteerd man! het zwaarste is achter de kiezen! afbouwen is zo gepiept dus morgen dan genieten van het beestje Very Happy
Mocht je eens in de buurt van Roermond zijn of ik bij jou dan moeten we ff meeten! ik wil hem nog wel eens zien! En ben jij nou ooit eens bij mij geweest om een onderdeel te scoren? er staat me vaag iets van bij alhoewel me wel vaker vaag iets bij staat wat in de verste verte niets met de werkelijkheid te maken heeft. Ik woon in die oude rechtbank in Roermond.

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

Mighel
> 800 berichten

Gepost: 11 maart 2008 02:10 AM
  [ # 96 ]

Ik ben ooit (dik jaar geleden ofzo) eens bij jou geweest, voor een reservewiel voor een ZX (die nu in puin ligt).
Wink Ik had een krat brand bij Wink (dat moet je je toch herinneren).

Ik weet niet of je de BX nu wilt zien, want ze is volgens niet meer gewassen sinds jij dat gedaan hebt Crying or Very sad , nouja een keer met een schuursponsje naughty .
Dus echt mooi ziet de Gti er niet meer uit.
Al is het plan om de auto weer mooi te maken, zodra hij technisch ok is.
Maar als ik weer eens in de buurt van de roermondse “penintiare inrichting” (jouw buren toch Confused: ) ben dan meeten we zeker even.

En als je in de buurt van Hulsberg/valkenburg of sittard bent, kun je ‘t altijd even laten weten (ik wil ook wel ‘s een rondje rijden in een 16v met 6 bak Laughing )

BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 11 maart 2008 11:51 AM
  [ # 97 ]

Ja zie je wel Very Happy
Ik meende het me al ineens te herinneren Very Happy
Mocht je in de buurt zijn, dan altijd welkom!
De penitentiaire inrichting is inmiddels ook weer antikraak bewoond dus die kun je dan ook van binnen zien!
En een rondje in de 16V-6 kan natuurlijk altijd! Alleen moet ik eens dat halve alarm dat er nog ergens in zit uithalen, dat doet helemaal niets meer behalve mijn accu in een weekje leegtrekken als ie stilstaat. Voorheen liet ie nog de lichtjes knipperen als ik hem op slot zette of van het slot haalde en ging er zo’n geinig ledje knipperen bij de achteruitkijkspiegel, maar nu niets van dat alles meer Sad
magoe….. succes vandaag met de laatste loodjes en tot meets dan Very Happy Ik kom iig vast nog wel een keertje in jouw buurt!

Profiel  

Mighel
> 800 berichten

Gepost: 11 maart 2008 06:42 PM
  [ # 98 ]

Helaas is het weer vandaag niet echt geschikt om buiten onder de auto te gaan liggen. Ik heb nog wel ergens een partytent, maar met deze wind zal dat ook niet lang houden.
Ik blijf maar lekker uit ‘t raam staren tot het droog wordt.
Uitstellen tot morgen dan maar weer Crying or Very sad

BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 11 maart 2008 08:40 PM
  [ # 99 ]

tsja het zit ook wel enorm mee met dat pestweer zeg Evil or Very Mad
Mja hopen op beter weer morgen dan maar!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 maart 2008 08:50 PM
  [ # 100 ]
Mechuccio schreef:

tsja het zit ook wel enorm mee met dat pestweer zeg Evil or Very Mad
Mja hopen op beter weer morgen dan maar!

Ai… ben bang van niet

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 11 maart 2008 09:05 PM
  [ # 101 ]

Nja, volgens L1 is er morgen 2 uur zon, als dat aaneengesloten is en je houdt een strakke planning aan dan moet dat best te regelen zijn Rolling Eyes

Je houdt in ieder geval iets over om naar uit te kijken vrees ik!

Profiel  

Mighel
> 800 berichten

Gepost: 12 maart 2008 11:48 PM
  [ # 102 ]

Vandaag zelfs iets meer dan 3.5 uur onder de auto gelegen.
Maar net niet af gekregen. De drukverdeler wil niet op z’n plek, ik krijg de 2 boutgaten net niet uitgelijnd (nog even prutsen en dan lukt dat wel).

Voor vrijdag(morgen werken):
2do:
Drukverdeler vastbouten
rechter-aandrijfas erin + naafmoer enz.
accu erin
kvs en lucht leidinkjes weer vast maken en vullen.
Alles nogmaals aandraaien
Versnellingsbakolie erin
koppeling afstellen
RIJDEN!!

BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 13 maart 2008 12:19 AM
  [ # 103 ]

Mooi man!

Ik had het voor vandaag eigenlijk niet meer verwacht, wat een teringweer zeg! maar dan ben je toch nog aardig opgeschoten! doe je goed!!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 13 maart 2008 12:22 AM
  [ # 104 ]
Mechuccio schreef:

Mooi man!

Ik had het voor vandaag eigenlijk niet meer verwacht, wat een teringweer zeg! maar dan ben je toch nog aardig opgeschoten! doe je goed!!

Wel harde wind, maar weinig regen. Dus dan kan het wel.

Goed bezig! Met het centreren van drukregelaar en debietverdeler helpt het om de bouten van beiden er eerst losjes in te draaien en ze pas echt vast te zetten als alle 4 de bouten er al ingedraaid zitten.

Succes met het afmaken!

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 15 maart 2008 04:51 PM
  [ # 105 ]

Ik ben ff thuis en ik verneem dat de hoogteregelaar er weer op zit. Alleen de bus is alweer afgebroken, maar volgens mighel ontkoppelt ie nog wel. Hij had even geen trek meer om de bak er nog een keer af te trekken, begrijpelijk.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

7 van de 29
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook