2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Xsara 2.0 16v VTS is gekocht!!
G3
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25

Gepost: 15 maart 2008 11:54 PM
  [ # 16 ]

Vandaag heb ik de Xsara VTS eindelijk op kunnen halen Very Happy Het is echt een vooruitgang vergeleken met de xsara 1.6. Vandaag heb ik een begin gemaakt met de inbouw van mijn composet en de sub en de 17-ers liggen eronder. Morgen ga ik verder met de inbouw en dan zal ik ook wat foto’s posten van mijn Xsara.

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 maart 2008 08:28 PM
  [ # 17 ]

De composet en de sub zijn vandaag ingebouwd. Helaas heb ik geen fot’s kunnen maken vat het geheel omdat jet slecht weer was. De fot’s volgen dus nog.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  

nok
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101

Gepost: 17 maart 2008 04:26 PM
  [ # 19 ]

ben benieuwd naar de foto’s Smile

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 17 maart 2008 09:31 PM
  [ # 20 ]

Bij deze alvast 2 fotos van mijn Xsara VTS Very Happy meerdere fotos volgen nog zodra ik de auto heb gepoetst van binnen en buiten.

Hieronder is te zien hoe ik de filters van de composet in het deurpaneel heb gebouwd. Ze zitten onder het foam weggewerkt.

Als mensen dit zelf ook willen gaan doen let er dan op dat de kabels naar de tweeters en de bass/mid niet tegen het metaal van de deur zelf aankomen hier kwam ik zelf iets te laat achter waardoor de deurpanelen een klein beetje kieren.

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5514

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 17 maart 2008 09:33 PM
  [ # 21 ]
Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 maart 2008 09:44 PM
  [ # 22 ]

Mooie Xsara Cool

Die kleur doet het ook altijd wel goed op een Xsara Wink

Veel plezier ermee!

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 17 maart 2008 09:49 PM
  [ # 23 ]

Die velgen heb ik gekocht van iemand in belgie die waren nog geen maand oud. Hij deed ze weg voor 325 euro onder de nieuw prijs dus dat was echt een mazzeltje.

Profiel  

nok
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101

Gepost: 17 maart 2008 10:13 PM
  [ # 24 ]

Mooie VTS man! En die wielen wilde ik eerst ook, echt mooi staan die! Cool

Hoeveel inch zijn ze, 17 ?

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 17 maart 2008 10:19 PM
  [ # 25 ]

Dat zijn idd 17-ers. Deze zijn van wolfrace. Hieronder staat een linkje naar de velgen. Je hebt wel 20 mm spacers nodig om ze onder de xsara te krijgen anders loopt die tegen de wielkassen aan.

Profiel  

Mr.M
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 18 maart 2008 07:25 PM
  [ # 26 ]

Wowwww!!! Shocked Mooie wagen Cool

Profiel  

ex0dus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

Gepost: 18 maart 2008 08:21 PM
  [ # 27 ]

Deze heb je toevallig toch niet bij van Hest auto’s in Veldhoven gekocht, wel?
Daar ben ik nml. ook eens gaan kijken, maar dat was me toch een gare auto… Op de foto’s ziet het er leuk uit, maar het interieur was lelijk, vies, het stonk, onder de motorkap was er al een lange tijd niks gebeurd, de accubak was verroest, er zaten butsen en deuken in de bumper, er zat te weinig koelvloeistof in, dat was dus niks.
Toen ben ik ook nog naar een gele VTS gaan kijken in Udenhout, maar deze had ook wat deukjes en de bekleding was gescheurd, en dus was deze qua prijs ook al niet interessant.

Volgens mij omdat jij over dat speakerkapje begint, hebben we het over dezelfde auto, ik heb deze in elk geval laten staan! Hij wilde maar wat graag mijn Xantia inruilen.

Niet om je auto af te kraken, maar ik heb hem laten staan… Dus ik hoop dat je een mooie deal hebt kunnen maken indien we het over dezelfde auto hebben.

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 18 maart 2008 09:32 PM
  [ # 28 ]
ex0dus schreef:

Deze heb je toevallig toch niet bij van Hest auto’s in Veldhoven gekocht, wel?

Ik heb deze wel gekocht bij van Hest autos in Veldhoven. Ik heb alleen niets geroken zoals jij beschreef. Onder de moterkap zag alles er netjes uit bij mij en voordat ik hem kreeg heeft die een beurtje gehad en de distributieriem is vervangen.

De accu bak is inderdaad veroest en de voorstoelen zijn aan de zijkanten ingesleten. Maar daar was de prijs dan ook naar. Ik moest namelijk 1100 euro bijbetalen en 200 euro voor de distributieriem. (De xsara die ik hier op heb ingeruild had een defecte LPG installatie en deze moest volledig worden vervangen.) De bekleding van de stoelen wil ik zodra ik geld heb laten repareren of ik zet er een andere set VTS stoelen in.

Ol ben iig zeer te spreken over deze auto.

Profiel  

ex0dus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

Gepost: 18 maart 2008 09:39 PM
  [ # 29 ]

Dan hebben we het zeer waarschijnlijk over dezelfde. Er was in elk geval flink in gerookt, en inderdaad de bekleding was niet helemaal ok meer, ook viel me op dat er schimmel zat onder de motorkap op dat isolatiemateriaal zeg maar.
Ik heb hem zelf alleen maar bekeken en op grond daarvan besloten dat ik mijn tijd zat te verdoen…

Maar nu vraag ik me stiekem toch wel af, hoe rijd ie nou!?!??! Very Happy Very Happy Misschien had ik hem toch moeten kopen… Very Happy

Maar als jij er tevreden mee bent en ze hebben hem netjes afgeleverd (weet je ook zeker dat ze die distributieriem vervangen hebben, alleen de km stand met een watervaste stift bij de motor schrijven is niet genoeg Wink), dan is dat gewoon een leuke auto.

Op jouw foto’s ziet hij er in elk geval netjes uit! Toen ik ben gaan kijken stond hij op dat aparte terrein samen met al die andere auto’s maar wat te verpieteren, volgens mij stond hij er ook al een lange tijd. Voor mij was het gewoone en optelsom… Auto zag er niet netjes uit, ik vond het hele bedrijf ook maar wat vaag eigenlijk, en qua prijs wilde hij ook niks doen…
Misschien een gemiste kans voor mij, maar een goede kans voor jou, zo’n VTS is wel een leuke auto…

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank

Gepost: 18 maart 2008 09:55 PM
  [ # 30 ]

Hey ex0dus,

De xsara heeft idd een tijd stil gestaan op de site van rdw zag ik dat hij ongeveer een jaar te koop stond en ook stond die op dat apparte terreintje ergens achter een huis. De koelvloeistof heb ik zelf bijgevuld
maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen de motor komt als ik flink gas geef net op de 90 graden en bij rustig rijden blijft die rond de 80 graden. Wie weet heb ik hier weer baad bij als ik naar frankrijk ga in de zomer.

Hij rijdt perfect er komen geen rare geluiden onder de motorkap vandaan en hij schakeld zeer soepel. Heb je er zelf ook in gereden toen?

TIP voor mensen met VTS interieur:
Toen je over de bekleding begon schoot me ineens iets te binnen. Ik heb mijn braun cruzer 4 gepakt en heb met de tandjes van de tondeuse de bekleding afgeschraapt (op de plaats waar die vaal was) en nu ziet de bekleding er weer goed uit. Komend weekend ga ik met een tapijtreiniger de bekleding reinigen.

Ik ben iig blij dat je hem hebt laten staan want nu heb ik een mooie auto voor een leuke prijs kunnen krijgen. Heb je ondertussen wel al een andere vts gevonden?

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook