banners en uitklapmenu’s
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 26 april 2008 05:40 PM

regelmatig valt bij mij af en toe de banner boven het menu,
beetje vage beschrijving Laughing

als ik naar mijn pb inbox wil, komt het uitklapmenu van “MIJN CFNL” er wel, maar schuift het onder de banner, enige oplossing is dan CF wegklikken, weer openen en hopen op een andere banner waarmee het wel goed gaat.

zit de fout bij mij? (IE 7)

Gr, Maarten

Profiel  
 
The_Ghost
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67
Geregistreerd: 31-10-2006

Gepost: 26 april 2008 05:45 PM
  [ # 1 ]

Waarschijnlijk niet; veel van de banners zijn flash, en dat heeft nogal de neiging om voor de html-code te gaan liggen. Voor windows zou dit allemaal wel op te lossen moeten zijn (is niet leuk om te regelen) maar voor linux bijvoorbeeld is hier totaal geen mogelijkheid voor; daar komt flash altijd voor de html.
In de praktijk heb ik hier weinig last van omdat ik Firefox gebruik in combinatie met flashblock. Flashblock zorgt ervoor dat flash animaites pas getoond worden nadat ik op het knopje heb geklikt dat ik dat graag wil.

Voor IE zou er in de code van de site wat zaken aangepast moeten worden; het is niet zo dat je hier zelf echt iets aan kunt doen (je kunt nog proberen om het automatisch starten van activex elementen uit te zetten in je instellingen, maar uiteindelijk is dat ook weer geen oplossing, dat krijg je dat je het weer elke keer aan moet zetten als je wel flash wil zien..)

Gorgelt u ook al met LHM?

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2489
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 26 april 2008 07:17 PM
  [ # 2 ]

Is bij mij (Firefox op Windows) ook zo. Hier is al eerder een topic overgeweest, en dat is weer gesloten met de mededeling dat het bekend is en er aan gewerkt werd.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook