Banner D&O
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 06 mei 2008 01:15 AM

Weet niet of het bij iedereen zo is, maar als de reclame van D&O bovenin staat, en ik ga met de muis naar het menu forum, dan komt het drop down menu achter de reclame van D&O terecht. Nou heb ik echt helemaal niets tegen dit bedrijf, sterker nog vorig jaar prima door ze geholpen. Maar ik vind het niet zo handig. Ben ik de enige?

Toevoeging: Dito bij Bart Ebben… Maar als ze meer betalen voor hun banner heb ik nix gezegd.

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 06 mei 2008 01:39 PM
  [ # 1 ]

Re: Banner D&O

XMTurboCT schreef:

Weet niet of het bij iedereen zo is, maar als de reclame van D&O bovenin staat, en ik ga met de muis naar het menu forum, dan komt het drop down menu achter de reclame van D&O terecht. Nou heb ik echt helemaal niets tegen dit bedrijf, sterker nog vorig jaar prima door ze geholpen. Maar ik vind het niet zo handig. Ben ik de enige?

Toevoeging: Dito bij Bart Ebben… Maar als ze meer betalen voor hun banner heb ik nix gezegd.

Groet, Arjan

volgens mij is dit gewoon een programmeer foutje.

Het gebeurt bij meer banners, vooral als je met de page back pijltjes in je browser de vorige pagina bekijkt.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 06 mei 2008 01:50 PM
  [ # 2 ]

ik ben blij dat ik niet de enige muis met kuren heb Laughing

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 mei 2008 01:51 PM
  [ # 3 ]

Het is bekend, zie de andere draadjes over de banner.

Het word NIET gerepareerd, want we zijn bezig met een upgrade!

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook