Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gebruikt een 2400 dan zoveel meer dan een 2500? Ik rijd met mijn 2500 break automaat op LPG 1:7 en benzine 1:8. Let wel hij weegt 1546kg!
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW
)
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Nou ja, DIE 2400 was er 1 met carb en die hebben wel een reputatie op zuipgebied zullen we maar zeggen. Mijn GTi 2400 injectie loopt tussen de 1:8,5 en 1:9,5 ongeveer.
baroen schreef:Gebruikt een 2400 dan zoveel meer dan een 2500? Ik rijd met mijn 2500 break automaat op LPG 1:7 en benzine 1:8. Let wel hij weegt 1546kg!
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Het ligt er maar net aan hoe de auto onderhouden is en hoe je ermee rijdt. Ik kan met mijn Prestige 2400 Injection met een beetje goede wil 1:10 halen en dat is al een zwaardere versie, want verlengd.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

