3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Lupolo zijn DS - “APK-keuring - Voor elkaar”
lupolo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 739

Gepost: 15 juni 2008 06:24 PM
  [ # 31 ]
CitroenAZU schreef:

Is dit je DS? Vond ik net op het net….

http://www.flickr.com/photos/48705161@N00/2572702194/in/photostream/

slik!, ja dat is hem inderdaad, grappig foto’s zijn niet van mijn echt kut om te zien, hoe kwam je hieraan ?

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 15 juni 2008 06:36 PM
  [ # 32 ]
Goddess'71 schreef:

Echt klote, heb precies hetzelfde gehad met mijn zwarte godin. Kreeg geen voorrang en knalde met 60 bovenop een 306 cabrio.

Hmm, en nu dus een Z4 cabrio. Met je DS uit de buurt blijven van cabrio’s dus…

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 16 juni 2008 10:01 PM
  [ # 33 ]
Sjaak de Bollenboer schreef:
CitroenAZU schreef:

Is dit je DS? Vond ik net op het net….

http://www.flickr.com/photos/48705161@N00/2572702194/in/photostream/

Wat een foto zeg….echt onwijs klote voor je.

Maar je geeft de moed niet op zo te zien. De 21ie in Borculo is idd een pracht wagen. En als je geen problemen hebt met injectie natuurlijk helemaal top.

Ik zag op jou eigen foto’s van bij Borcuol trouwens ook nog een mooie wagen staan Wink (2e neus). Wie weet is dat een mooie vervanger als je hem niet dagelijks gaat gebuirken.

Cool

Had jij toen niet een optie eerst op deze auto ?, die je nu heb komt deze bij Toon vandaan ?

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 16 juni 2008 10:01 PM
  [ # 34 ]

Mooi dat ze er toch weer bovenop gaat komen.

Hier staan trouwens ook nog wat foto’s weet niet of je die al gezien had

http://925people.nl/archief/2008/06/12/lunchfoto-oldtimer-botst-op-italiaanse-z4

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 16 juni 2008 10:03 PM
  [ # 35 ]
Mechuccio schreef:

Mooi dat ze er toch weer bovenop gaat komen.

Hier staan trouwens ook nog wat foto’s weet niet of je die al gezien had

http://925people.nl/archief/2008/06/12/lunchfoto-oldtimer-botst-op-italiaanse-z4

Ja zijn dezelfde twee maar deze log nog niet Smile, het was trouwens een Nederlandse meneer die nu in Antwerpen woonde met een spaanse kenteken.

Dat ze te repareren is vind ik helemaal top was een perfecte auto !, hard met nog 0 roest !.

Alleen kwam dit ongeluk niet echt goed uit was van plan om haar mee te nemen naar Frankrijk voor vakantie , vertrek 3 juli ... maar hopelijk keert de verzekering snel uit en kan ik op jacht naar een DS die dezelfde conditie heeft (heb een optie op 1 trouwens)

Profiel  

CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1423

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 26 juni 2008 02:08 PM
  [ # 36 ]

En… hoe staat het met de “misschien andere wending” ? Wink

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 26 juni 2008 04:42 PM
  [ # 37 ]
CLL Martin schreef:

En… hoe staat het met de “misschien andere wending” ? Wink

tja de taxateur van de verzekering is nog niet geweest om mijn auto te op schade te taxeren Sad, dus mijn auto staat inmiddels nog steeds bij Toon op het terrein wat erg KUT is !, voor de rest neem ik aan dat hij wel total loss word verklaard en dat ik mijn getaxeerde geld gestort krijg taxatie rapport is van oktober 2007 !.

Ik ga er ak zaterdag heen met mijn vader voor de Pallas met werk, hiervoor gaat hij nu een proefrit maken en een aanbetaling doen.

en vergat het bijna te zeggen heb er nu ook hagel schade bij gekregen Sad

dus ik ga er vannuit dat ik de taxatie waarde VOL terug krijg en hiervan een nieuwe DS koop.

morgen weer bellen met de verzekering als ik nog niets van Toon heb gehoord over de taxateur van de verzekering.

erg kut allemaal!

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 26 juni 2008 08:33 PM
  [ # 38 ]

Waarom duurt t zo lang dan? Taxeren v/d schade moet toch binnen een week lukken?

dat dacht ik ook maar niet bij Gio !, baal er echt enorm van!, krijg ook steeds dezelfde chagrijnige dame aan de lijn ...

Maar als ik morgen nog niets gehoord heb van Toon qua taxateur voor 12ur bel ik haar maar weer eens, laatste belletje was woensdag.

wat een drama Sad

Profiel  

CLL Martin
> 1400 berichten

- 2CV 6 Club
Gepost: 27 juni 2008 04:13 PM
  [ # 39 ]

Als ze eindelijk es langs geweest zijn en je hebt je knaken, dan heb je reden genoeg meteen daar op te zeggen. Bel es met snelder in duiven, die hebben voor de dagelijkse ds rijder een mooie aanbieding

Profiel  

Erict
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012

Gepost: 27 juni 2008 10:07 PM
  [ # 40 ]

Ben ook met Snelder bezig. Zit nu bij Emerpark, maar die gaan niet verder dan 20.000 km per jaar tegen oldtimertarief. Je kunt je daar wel verzekerden tegen yougtimertarief bij > 20.000 km per jaar, maar dat kost meer dan 2x zoveel.

Heeft iemand ervaring met Snelder? Hoe snel acteren zij bij schade? Als het niet verbetert, heeft overstappen geen zin voor lupolo.

Profiel  

CLL Martin
> 1400 berichten

- 2CV 6 Club
Gepost: 27 juni 2008 10:25 PM
  [ # 41 ]

Ik heb natuurlijk geen ervaring met schade, maar Herman Heffner taxeert de auto’s en de schades voor Snelder, en vaak gebeurt dat bij Auto Renaissance. Dat zijn allemaal echte DS mensen en daarom heb ik daar zeker vertrouwen in. Verder was het de goedkoopste all risk verzekering die ik kon vinden als “doorrijder”

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 27 juni 2008 10:41 PM
  [ # 42 ]
CLL Martin schreef:

Ik heb natuurlijk geen ervaring met schade, maar Herman Heffner taxeert de auto’s en de schades voor Snelder, en vaak gebeurt dat bij Auto Renaissance. Dat zijn allemaal echte DS mensen en daarom heb ik daar zeker vertrouwen in. Verder was het de goedkoopste all risk verzekering die ik kon vinden als “doorrijder”

Ik heb trouwens vandaag gebeld, kreeg een dame aan de lijn denk ook de eigenaressen van het bedrijf, har 06- stond ook op internet.

Ik kreeg een positief gevoel ook bieden ze 5% korting voor clubleden, en hebben als ik het mijn goed herinner 3 staffels qua kilometers.

Als mijn auto getaxeerd is en idd mijn knaken heb is het aju Gio is het dan niet alleen om het chagerijinige mokkel die ik steeds aan de lijn heb (Susanne oid). gewoon een KUT bedrijf. Toon vertelde mijn dat er auto’s waren getroffen met hagel en dat alles na 3 dagen voor alle auto’s al was geregeld ..

*PIEP*  verzekering!

en daarbij komt het ook nog eens dat ik volgende week vrijdag op vakantie ga ..

Maar goed ik vertrouw erop dat alles goed gaat komen en via deze weg direct mensen waarschuw voor Gio en de chagerijinige (Susanne) van de schade afdeling!.

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 28 juni 2008 10:52 AM
  [ # 43 ]
lupolo schreef:

Maar goed ik vertrouw erop dat alles goed gaat komen en via deze weg direct mensen waarschuw voor Gio en de chagerijinige (Susanne) van de schade afdeling!.

Dat soort rot organisaties gewoon hard aanpakken. Eerst elke dag om het uur bellen. Daarna langs gaan en bij hun op kantoor moeilijk doen en vervolgens…......

Laten we hopen dat je gerust op vakantie kan…..alvast prettige dagen dan maar. O, eh….het was toch niet eerst de bedoeling om met de DS op vakantie te gaan want dat zou t allemaal nog eens extra zuur maken?

Die dame die je van Snelders hebt gesproken is volgens mij ook de enige die je ooit van Snelders zal spreken. Nog bedankt voor de tip Martin Wink

tja ik bel nu om iedere maandag / woensdag en vrijdag .. rond de klok van 2ur Smile, dus maandag is ze weer aan de beurt.

En ja ik was van plan om met de dame naar Frankrijk te rijden, dus dat is erg vervelend!

En mocht mijn vader de DS straks bevallen word het een Snelders verzekering vanmiddag al !, dus idd. bedankt voor de tip Martin ..

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 28 juni 2008 05:15 PM
  [ # 44 ]

de andere wending:

Mijn vader heeft de DS21 Pallas 5-bak gekocht met werk aan het plaatwerk, hierin komt nog een LPG installatie voordat hij er uiteindelijk in gaat rijden.

Nu mijn situatie, ik heb een zwarte DS21 Pallas half-automaat gekocht althans dit is zo goed als rond, ze krijgt een nieuwe zwarte laag en is in een perfecte staan.

Zo zijn we weer allemaal blij in Amsterdam Smile

Profiel  

lupolo
> 700 berichten

Gepost: 28 juni 2008 09:10 PM
  [ # 45 ]

Het is inderdaad de 21 zware dame met injectie en half-automaat, hier wat foto’s van onze bezoek vandaag .. meer foto’s volgen uiterraard maar dan in een andere topic

Oud en nieuw naast elkaar:

De auto van mij ouders:

Profiel  

3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook