Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
McDean schreef:
50L opgeven, netjes betalen en als je aangehouden wordt heb je NET die 50L in je tank zitten
Of zou dat niet werken ?
![]()
Nouja als ik een kale diesel zou hebben zou ik het wel weten.
Pssst….niet alles in het openbaar verklappen!! Ik rij zelf overigens gewoon op diesel (nog wel).
Nadeel
Groot nadeel van PPO is dat ‘n boel dieselmotoren/pompen er niet zomaar geschikt voor zijn.
En je blijft zitten kutten met vloeistof…
(BX 1.6TRi) - (BX GTi 8v) - XM 2.1 TD

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
maar voor PPO is een ander topic laten we het hier maar weer over Ethanol gaan hebben
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
In België,is het nog niet legaal,maar wel verkopen ze het reeds aan 0.80 cent,in Frankrijk ook 0.80 cent.
Ik begrijp ze hier ook niet hoor(fiscus).
Ze zitten (zogezegd) allen te ijveren om een schoner milieu, ze moeten voldoen aan een uitstoot norm tegen 2012 e 2020,maar als ik dan zie in Nederland, vragen ze 2 € voor ethanol!!
Wie kan dat nog begrijpen??? Ik vermoed dat dit niet anders zal worden bij ons.
Maar één ding is zeker, zo gaan ze er niet komen
Ik las deze week ook een artikel over sommige kleine wagens,dat hun uitstoot niet zou kloppen, en daardoor niet aan de norm zouden voldoen.
Volgens mij één grote pot nat,en is dit alles berust om zoveel mogelijk geld in HUN laadje te krijgen.
Maar één ding is zeker, als ik ze kan liggen hebben,doe ik het!!

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Leuk land he, nu begint zelfs de kilometerheffing in zicht te komen…....
Blooper1963 schreef:In België,is het nog niet legaal,maar wel verkopen ze het reeds aan 0.80 cent,in Frankrijk ook 0.80 cent.
Ik begrijp ze hier ook niet hoor(fiscus).
Ze zitten (zogezegd) allen te ijveren om een schoner milieu, ze moeten voldoen aan een uitstoot norm tegen 2012 e 2020,maar als ik dan zie in Nederland, vragen ze 2 € voor ethanol!!
Wie kan dat nog begrijpen??? Ik vermoed dat dit niet anders zal worden bij ons.![]()
Maar één ding is zeker, zo gaan ze er niet komen![]()
Ik las deze week ook een artikel over sommige kleine wagens,dat hun uitstoot niet zou kloppen, en daardoor niet aan de norm zouden voldoen.
Volgens mij één grote pot nat,en is dit alles berust om zoveel mogelijk geld in HUN laadje te krijgen.
Maar één ding is zeker, als ik ze kan liggen hebben,doe ik het!!
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
JUIST! was ik al vergeten;
Das nog zo ‘n onozel gedacht van één of andere mens die zich potsierlijk verveelt.
En wie is of word er de dupe van?
Juist! wij de kleine man?
Want die groten betalen toch geen belasting,krijgen verder een staatsvoertuig, een visakaart enz…

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive