stel dat je een XM nog nieuw zou kunnen kopen, hoeveel sleutels zitten er dan bij. Ik hoorde van drie. Eén daarvan zou een sleutel zijn om de code te omzeilen. Wie weet dit?
Bij mijn C5 uit 2002 (nieuw gekocht) waren het er 2 + een meute kaartjes met codes en op welke parking gestald enz. Dito met de (nieuw gekochte) C5 van mijn vader uit 2004.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Re: sleutels
leo greiner schreef:stel dat je een XM nog nieuw zou kunnen kopen, hoeveel sleutels zitten er dan bij. Ik hoorde van drie. Eén daarvan zou een sleutel zijn om de code te omzeilen. Wie weet dit?
2 gewone sleutels en 1 sleutel met de infrarood afstandbediening heb ik bij mijn xm. Niks om de code mee te omzeilen iig.
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop met 125 km), zie deze link:
Misschien weten deze makkers het antwoord op de vraag ?
xm21dsx schreef:Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop
met 125 km), zie deze link:
Je gaat als je dit ziet gewoon willen dat ze de XM weer in productie nemen…

Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Bij mijn net aangeschafte XM TCT zijn drie sleutels.
- 1 voor de cv en om de startcode te omzeilen.
- 1 voor de cv, zelf de startcode intoetsen.
- 1 voor volledig handmatig openen, starten en sluiten.
Het gaat hier om een Turbo CT uit begin ‘99.
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)

Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
xm21dsx schreef:Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop
Je gaat er bijna van watertanden.. Maar de prijs is niet realistisch: voor meer dan 10 mille minder heb je tegenwoordig al een C6..
Se concentrer sur l’essentiel

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Matthijs2006 schreef:xm21dsx schreef:Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop
Je gaat als je dit ziet gewoon willen dat ze de XM weer in productie nemen…
Als je dit ziet wil je hier graag 50 mille voor neertellen! Enige probleem is dat het zonde is om met zo`n auto te gaan rijden, het ‘unieke’ is er na 50dkm alweer bijna af (tevens is dan de waarde met 60/70% verminderd )
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
yep en daarbij, het is een 2.5 TD, erg mooi blok maar ook het probleemkind van de diesels…
Als ze nu een v6 zouden hebben gehad in deze staat…
25trd schreef:Matthijs2006 schreef:xm21dsx schreef:Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop
Je gaat als je dit ziet gewoon willen dat ze de XM weer in productie nemen…Als je dit ziet wil je hier graag 50 mille voor neertellen! Enige probleem is dat het zonde is om met zo`n auto te gaan rijden, het ‘unieke’ is er na 50dkm alweer bijna af (tevens is dan de waarde met 60/70% verminderd
)
Hmmm….als het nou een V6 ES9J4 was….
Maar het is die 2.5TD, die gaat geheid kapot….
Bij zowel mijn twee liter uit 1996 als de V624 uit 1998 heb ik twee sleutels die de code omzeilen en twee gewone sleutels .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën

Totaal aantal Berichten: 6522
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik heb 2 sleutels bij mijn TCT uit 99. Beiden met afstandsbedieningsknop, al doet die het bij de ene niet meer.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Archi schreef:xm21dsx schreef:Er is in Duitsland nog een nieuwe XM te koop
Je gaat er bijna van watertanden.. Maar de prijs is niet realistisch: voor meer dan 10 mille minder heb je tegenwoordig al een C6..
Inderdaad: leuk, maar de prijs is volkomen kansloos.

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Heb hem een mail gestuurd dat mijn C6 nog niet zoveel gekost heeft.
xm in duitsland
het moeilijke is de enorme afschrijving. Probeer die auto maar eens na drie jaar te slijten.
Blooper1963 schreef:Heb hem een mail gestuurd dat mijn C6 nog niet zoveel gekost heeft.
En terecht.