2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Xsara Picasso uitvoering controleren
Segerfan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006

- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Gepost: 25 juli 2008 02:16 PM
  [ # 16 ]
Canard schreef:

Bij de RDW staat deze auto ook als Exclusive geregistreerd

Heb je dat zelf ook nog eens gecontroleerd?
Zelf rij ik nu een C4 Picasso Exclusive. Bij het RDW staat hij geregistreerd als een C4 Picasso.

Profiel  
 
Canard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 29-06-2008

Gepost: 25 juli 2008 02:30 PM
  [ # 17 ]
Segerfan schreef:
Canard schreef:

Bij de RDW staat deze auto ook als Exclusive geregistreerd

Heb je dat zelf ook nog eens gecontroleerd?

Met het RDW-systeem bedoel ik niet het systeem wat publiekelijk op de site van de RDW toegankelijk is…
De handelaar heeft een ander systeem wat (denk ik) aan de RDW gekoppeld is. Daar staat veel meer informatie bij.
Daar heb ik met eigen ogen gezien dat er Exclusive bij stond.

Profiel  
 
Segerfan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006

- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Gepost: 25 juli 2008 02:43 PM
  [ # 18 ]
Canard schreef:
Segerfan schreef:
Canard schreef:

Bij de RDW staat deze auto ook als Exclusive geregistreerd

Heb je dat zelf ook nog eens gecontroleerd?

Met het RDW-systeem bedoel ik niet het systeem wat publiekelijk op de site van de RDW toegankelijk is…
De handelaar heeft een ander systeem wat (denk ik) aan de RDW gekoppeld is. Daar staat veel meer informatie bij.
Daar heb ik met eigen ogen gezien dat er Exclusive bij stond.

OK, jij je zin. Iig veel plezier en rijgenot met je Exclusive Plaisir.

Schiet me net iets te binnen. Mijn nieuwe verzekeringsmaatschappij heeft de gegevens van mijn nieuwe auto ook opgehaald bij de RDW. Ik mag dan toch aannemen dat die dan in de RDW van de “handelaren” mogen en kunnen kijken. En ook zij praten dan over een C4 Picasso zonder Exclusive dus.

Profiel  
 
Canard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 29-06-2008

Gepost: 26 juli 2008 12:29 PM
  [ # 19 ]
Segerfan schreef:

OK, jij je zin. Iig veel plezier en rijgenot met je Exclusive Plaisir.

Schiet me net iets te binnen. Mijn nieuwe verzekeringsmaatschappij heeft de gegevens van mijn nieuwe auto ook opgehaald bij de RDW. Ik mag dan toch aannemen dat die dan in de RDW van de “handelaren” mogen en kunnen kijken. En ook zij praten dan over een C4 Picasso zonder Exclusive dus.

ik zou inderdaad ook zeggen dat ze in het “uitgebreide” systeem kunnen kijken…
Tijdens het afsluiten van de verzekering wilde de medewerker wel allerlei informatie hebben terwijl hij het kenteken al had. Hij wilde bv. weten welk merk, type en van welk bouwjaar de auto is (maar hij zei overigens ook dat hun computersystemen niet altijd meewerkte, dus wellicht kon hij de informatie niet opvragen).

Nu alweer een aantal km’s verder en ben wat gewend aan de auto… hij gaat steeds fijner rijden.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat deze fijner zou rijden dan mijn oude Volvo V40 uit 2001. De Picasso rijdt rustiger en comfortabeler.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook