



















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Vermits mijn turbo nu al lang stilstaat en dat nog 2 jaar gaat doen naar alle waarschijnlijkheid ( tax is dan 24.50) waar kan ik de bollen vinden die origineel op een turbo stonden… deze hadden een andere demping.
Na 2 jaar stilstand waren de mijne ook helemaal op
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij zijn ze nog in Almere te krijgen
Ik heb ook orginele nieuwe achterop gekregen
Geloof iets van 140 euro incl. montage, maar ik heb het via mijn eigen dealer gedaan.




















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ah ke hier bij citroen kan de geen turbo bollen meer krijgen…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Heb je ze voor of achter nodig?
Ik dacht dat 1 van de 2 hetzelfde was als van de GTi, tenmiste dat werd mij pas verteld…




















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
tja zou kunnen maar ik dacht dat de 4 bollen speciaal waren ..ivm met een andere demping. de turbo is dacht ik ook wel harder dan een andere cx maar misschien ligt het ook wel aan de stabilisators die dikker zijn..
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!














Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
bxsport schreef:tja zou kunnen maar ik dacht dat de 4 bollen speciaal waren ..ivm met een andere demping. de turbo is dacht ik ook wel harder dan een andere cx maar misschien ligt het ook wel aan de stabilisators die dikker zijn..
Origineel zijn er nooit Turbo achterbollen geweest, er is trouwens maar 1 type achterbol geweest voor alle berline’s incl. GTi, Prestige enzovoort.
De break die heeft wel andere bollen achter.
Vooraan had de GTi Turbo idd speciale bollen deze zijn helaas al tijden niet meer leverbaar.
Het verschil zit enkel in de demper van de bol de druk is hetzelfde.
In de namaak word er wel verschil in bollen gemaakt voor de verschillende typen zowel voor als achter aldus de catalogus van IFHS, maar ook geen speciale GTi Turbo bollen.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.