Knipperlicht voor vervangen
Kakelbont
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 208
Geregistreerd: 04-01-2005

Gepost: 04 mei 2005 12:09 AM

Hoi mensen,

M’n zusje heeft met haar scooter de richtingaanwijzer unit linksvoor van mijn vaders Xantia aan gort gereden.  Confused  Teminste alleen het glas. Het lampje doet het nog wel dus hij rijdt er gewoon mee.

Hij wou de auto al bij de garage wegzetten maar ik heb hem gezegd maar even te wachten. Ik moet binnenkort toch naar de sloop en dan hoop ik zo’n unit voor maximaal 10 tot 15 euro op de kop te tikken.

Maar nu mijn vraag, volgens mij moet ik om de richtingaanwijzer unit te vervangen ook de koplamp eruit halen. En om de koplamp eruit te halen moet volgens mij ook de grill los. (ik dacht 4 torx schroefjes, 2 in het midden en 2 aan de zijkant onder het knipperlicht).

Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad allemaal los moet? Bij mijn ax is het trouwens ook het geval dat de koplamp los moet.

Alvast bedankt! groeten Rob

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 mei 2005 12:21 AM
  [ # 1 ]

nee het kniperlicht kan je zo los halen doormiddel van achter de koplamp een hendeltje weg te duwen

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 04 mei 2005 01:18 AM
  [ # 2 ]
citroenc2 schreef:

nee het kniperlicht kan je zo los halen doormiddel van achter de koplamp een hendeltje weg te duwen

Klopt, als je een beetje hard aan het knipperlicht trekt, heb je het zo in je handen Smile

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 04 mei 2005 02:28 AM
  [ # 3 ]

Re: Knipperlicht voor vervangen

Kakelbont schreef:

M’n zusje heeft met haar scooter de richtingaanwijzer unit linksvoor van mijn vaders Xantia aan gort gereden.  Confused

Als ‘t andersom zou zijn had je nog meer werk Exclamation  Twisted Evil

Profiel  
 
Kakelbont
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 208
Geregistreerd: 04-01-2005

Gepost: 04 mei 2005 02:44 PM
  [ # 4 ]

Okee thanx!

Enneh men zusje heeft het wel zo bekeken dat die scooter geen schrammetje heeft Rolling Eyes

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook