De PBees blijven in de Outbox staan
FransTBX
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 167
Geregistreerd: 30-12-2006

Gepost: 20 september 2008 11:25 AM

Beste Moderator,
Ik probeerde van week een afspraak te maken met McDean om onderdelen op te halen bij hem. Daar heb ik slechts sporadisch de mogelijkheid toe. Daarnaast heb ik geen telefoon of Email van hem. De PB die ik opstelde blijft gewoon in de OUtbox staan en wordt niet verstuurd. Vervelend vind ik, misschien doe ik iets niet goed? Maar wat dan?
Wel bedenk ik nu terwijl ik dit type dat er ook een knopje zit om EMail berichten te versturen. Dat zal ik dan voortaan maar gebruiken. Ik ga dat nu eerst proberen, alhoewel het bezoek al niet meer kan plaatsvinden.
Graag je reactie.
FransTBX

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 september 2008 11:29 AM
  [ # 1 ]

Op het moment dat je je pb verstuurt, gaat hij naar de outbox. Daar blijft hij staan totdat de ontvanger de pb opent. Pas dan ‘verdwijnt’ het bericht naar je ‘sentbox’.

Het gaat dus wel goed, maar de ontvanger heeft het bericht gewoon nog niet gelezen.  Wink

Profiel  
 
FransTBX
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 167
Geregistreerd: 30-12-2006

Gepost: 20 september 2008 11:31 AM
  [ # 2 ]

OK dat verklaart een boel. Een Email versturen heeft dan dus ook geen zin.
Bedankt voor de uitleg. En het onderwerp mag er van mij weer af.
Frans

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 20 september 2008 11:36 AM
  [ # 3 ]

Precies!

Daan was namelijk een midweekje weg. Ik heb iemand anders die met hem mee was al weer gezien, dus ik denk dat je binnenkort wel reactie hebt.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook