Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Zeker, maar er wordt wel erg paniekerig over gedaan door mensen die er geen of nauwelijks ervaring mee hebben. Daarom is een rechtsgestuurde auto in Nederland ook haast onverkoopbaar.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Behalve Land Rovers, maar dat is weer een ander verhaal (off topic dus )
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
cxfanatic schreef:Zeker, maar er wordt wel erg paniekerig over gedaan door mensen die er geen of nauwelijks ervaring mee hebben. Daarom is een rechtsgestuurde auto in Nederland ook haast onverkoopbaar.
Ach, ik wou ‘m voorlopig toch nog even houden . Maar inderdaad, het stelt weinig voor, zo rechtsgestuurd. Tenminste, als je er eenmaal aan gewend bent dat je niet aan de ‘gewone’ kant in moet stappen. Daar trap ik nog steeds in….
En met links schakelen lijkt me lastig, maar dit is een automaat, dus No Problem, eigenlijk.
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ook aan links schakelen wen je zo, je grijpt doorgaans maar één keer in de deur.
Het gaat helemaal niet om het rijden. Dat is peanuts, maar de randverschijnselen zorgen soms voor wat ongemak.

Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Anders kom je lekker naar Ierland met die mooie cx, daar rijdt er minstens nog 1 rond, de mijne dan. Er is hier een tergend groot gebrek aan leuke old timers en al helemaal aan citroens (alhoewel ik nog wel een citroen wrakhofje ken hier)

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Het meest lastige is dat de ruitenwisser en de richtingaanwijzer omgewisseld zijn, zodat je de hele tijd de ruitenwisser aanzet als je een bocht maakt.
Of dit in een CX ook zo is kan de TS ons vast vertellen.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
puffel schreef:(alhoewel ik nog wel een citroen wrakhofje ken hier)
Zou daar graag eens de details van krijgen, wij zijn nog wel eens te vinden in dat prachtige land van jullie!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa